Алгоритми та програми (9 клас)

Додано: 18 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 33 рази
16 запитань
Запитання 1

Що таке масив?

варіанти відповідей

Різнотипні величини, що мають спільне ім’я

Сукупність рядків і стовпців

Пронумерована сукупність значень, що мають спільне ім’я і тип

Великий обсяг інформації

Запитання 2

Що таке індекс?

варіанти відповідей

Номер максимального елемента масиву

Ознака числового масиву

Розмірність масиву

Порядковий номер елемента у масиві

Запитання 3

Для чого призначений компонент Memo?

варіанти відповідей

Для редагування багаторядкового тексту

Для відображення малюнків

Для відображення заголовків, підписів інших елементів керування

Для введення даних

Запитання 4

Яка властивість компонента Memo містить у вигляді масиву список наявних елементів?

варіанти відповідей

Lines.Count

Font

ScrollBars

Lines

Запитання 5

Як визначити кількість елементів у масиві Memo1.Lines?

варіанти відповідей

Memo1.Lines 

Memo1.Clear

Memo1.Lines.Count

Memo1.Add

Запитання 6

Як описати цикл із лічильником в середовищі програмування?

варіанти відповідей

for i := n to k do <команда>;

while <логічний вираз> do <команда>;

repeat <команди>; until <логічний вираз припинення циклу>;

Запитання 7

Які величини можна описати як масив? 

варіанти відповідей

Оцінки учня з інформатики, які він отримав протягом семестру

Список учнів

Корені квадратного рівняння

Тематична оцінка

Запитання 8

Встановіть величини: Назва місяця

варіанти відповідей

Integer

String

Real

array

Запитання 9

Який з цих компонентів називається "Прапорець"?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 10

Для розв’язування якої задачі опрацювання табличної величини можна використати наступний фрагмент програми?

max:=a[1];for i:=2 to 10 do if a[i]>max then max:=a[i];

варіанти відповідей

пошук елемента з найменшим значенням

знаходження кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

обчислення суми значень усіх елементів

знаходження кількості значень елементів, що дорівнюють заданому числу

пошук елемента з найбільшим значенням

Запитання 11

Для розв’язування якої задачі опрацювання табличної величини можна використати наступний фрагмент програми?min:=a[1]; for i:=2 to 10 do  if min>a[i] then min:=a[i];

варіанти відповідей

пошук елемента з найменшим значенням

знаходження кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

обчислення суми значень усіх елементів

знаходження кількості значень елементів, що дорівнюють заданому числу

пошук елемента з найбільшим значенням

Запитання 12

Для розв’язування якої задачі опрацювання табличної величини можна використати наступний фрагмент програми?

s:=0; for i:=1 to 10 do s:=s+a[i];

варіанти відповідей

пошук елемента з найменшим значенням

знаходження кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

обчислення суми значень усіх елементів

знаходження кількості значень елементів, що дорівнюють заданому числу

пошук елемента з найбільшим значенням

Запитання 13

Для розв’язування якої задачі опрацювання табличної величини можна використати наступний фрагмент програми?

k:=0;for i:=1 to 10 do if a[i]=x then k:=k+1;

варіанти відповідей

пошук елемента з найменшим значенням

знаходження кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

обчислення суми значень усіх елементів

знаходження кількості значень елементів, що дорівнюють заданому числу

пошук елемента з найбільшим значенням

Запитання 14

Наведено фрагмент програми для пошуку елемента табличної величини з найбільшим значенням. Який символ на місці знаку питання пропущено у фрагменті?

max:=a[?]; for i:=2 to 10 do if a[i]>max then max:=a[i];

варіанти відповідей

і

1

2

10

Запитання 15

Наведено фрагмент програми для пошуку елемента табличної величини з найбільшим значенням. Який символ на місці знаку питання пропущено у фрагменті?

max:=a[1]; for i:=2 to 10 do if a[i]?max then max:=a[i];

варіанти відповідей

<

>

:=

=

Запитання 16

Наведено фрагмент програми для обчислення суми значень елементів. Який символ на місці знаку питання пропущено у фрагменті?

s:=0;for i:=1 to 10 do s:=?+a[i];

варіанти відповідей

а

s

i

q

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест