Алгоритми та програми_22.04.22_9 клас

Додано: 21 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 45 разів
18 запитань
Запитання 1

Що таке масив?

варіанти відповідей

Різнотипні величини, що мають спільне ім’я

Сукупність рядків і стовпців

Пронумерована сукупність значень, що мають спільне ім’я і тип

Великий обсяг інформації

Запитання 2

Що таке індекс?

варіанти відповідей

Номер максимального елемента масиву

Ознака числового масиву

Розмірність масиву

Порядковий номер елемента у масиві

Запитання 3

Елементи масиву А[1..6] мають значення:

Визначте, яких значень набудуть елементи масиву після виконання оператора 

А[1] := А[3] + А[5];  


варіанти відповідей

23 5 7 8 16 13

2 5 7 8 16 13

2 5 2 8 2 13

3 5 7 8 16 13

Запитання 4

Як описати масив А з 25 цілих чисел? 

варіанти відповідей

var A: array[1..25] of Integer

type mas = array[1..25] of Integer;

var A: mas

var A: array[1..25] of Real

var A: Integer

Запитання 5

Чому дорівнює значення змінної К після виконання фрагмента програми?

var a: array [1..8] of Integer; і, k: Integer; 

begin for і := 1 to 8 do a[і] := і*3; 

k := a[1]+a[8]; …

варіанти відповідей

27

72

2,7

7,2

Запитання 6

Для чого призначений компонент Memo?

варіанти відповідей

Для редагування багаторядкового тексту

Для відображення малюнків

Для відображення заголовків, підписів інших елементів керування

Для введення даних

Запитання 7

Яка властивість компонента Memo містить у вигляді масиву список наявних елементів?

варіанти відповідей

Lines.Count

Font

ScrollBars

Lines

Запитання 8

Як визначити кількість елементів у масиві Memo1.Lines?

варіанти відповідей

Memo1.Lines 

Memo1.Clear

Memo1.Lines.Count

Memo1.Add

Запитання 9

Які величини можна описати як масив? 

варіанти відповідей

Оцінки учня з інформатики, які він отримав протягом семестру

Список учнів

Корені квадратного рівняння

Тематична оцінка

Запитання 10

Встановіть величини: Назва місяця

варіанти відповідей

Integer

String

Real

array

Запитання 11

Який з цих компонентів називається "Прапорець"?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 12

Яким буде значення змінної s після виконання такого фрагменту програми?

варіанти відповідей

15

10

20

0

Запитання 13

Які алгоритми можна використати для опрацювання табличних величин?

варіанти відповідей

обчислення суми значень масиву

упорядкування масиву за ознакою

пошук елемента масиву

зміни значень масиву

Запитання 14

Для розв’язування якої задачі опрацювання табличної величини можна використати наступний фрагмент програми?

s:=0;for i:=1 to 10 do s:=s+a[i];

варіанти відповідей

пошук елемента з найменшим значенням

знаходження кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

обчислення суми значень усіх елементів

знаходження кількості значень елементів, що дорівнюють заданому числу

пошук елемента з найбільшим значенням

Запитання 15

Для розв’язування якої задачі опрацювання табличної величини можна використати наступний фрагмент програми?

k:=0; for i:=1 to 10 do

if a[i]=x then k:=k+1;

варіанти відповідей

пошук елемента з найменшим значенням

знаходження кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

обчислення суми значень усіх елементів

знаходження кількості значень елементів, що дорівнюють заданому числу

пошук елемента з найбільшим значенням

Запитання 16

Наведено фрагмент програми для пошуку елемента табличної величини з найбільшим значенням. Який символ на місці знаку питання пропущено у фрагменті?

max:=a[?]; for i:=2 to 10 do

if a[i]>max then max:=a[i];

варіанти відповідей

і

1

2

10

Запитання 17

Наведено фрагмент програми для пошуку елемента табличної величини з найбільшим значенням. Який символ на місці знаку питання пропущено у фрагменті?

max:=a[1];

for i:=2 to 10 do

if a[i]?max then max:=a[i];

варіанти відповідей

<

>

:=

=

Запитання 18

Наведено фрагмент програми для пошуку елемента табличної величини з найбільшим значенням. Який символ на місці знаку питання пропущено у фрагменті?

s:=0;

for i:=1 to 10 do

s:=?+a[i];

варіанти відповідей

а

s

i

q

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест