Алгоритми та програми. Ч.1

Додано: 10 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 171 раз
12 запитань
Запитання 1

Синтаксис мови програмування — це:

варіанти відповідей

сукупність правил побудови команд мови програмування

сукупність правил виконання комп’ютером команд, записаних мовою програмування

літери латинського алфавіту, цифри, знаки арифметичних операцій, спеціальні символи, ключові слова мови

правила запису ключових слів мови

Запитання 2

Система програмування PyCharm має такі складові:

варіанти відповідей

текстовий редактор

налагоджувач помилок

транслятор

графічний редактор

Запитання 3

Синтаксичні помилки — це:

варіанти відповідей

помилки в застосуванні ключових слів

помилки, які припущені при розробці алгоритму

порушення правила запису операторів

помилки, що виникають у процесі виконання програми

Запитання 4

Після запуску на виконання програми, що містить помилки, в області введення/виведення повідомлень буде виведено:

варіанти відповідей

опис помилки

правильний варіант оператора

номер рядка коду з помилкою

оператор, запис якого містить помилку

Запитання 5

Клас — це:

варіанти відповідей

стандартний тип даних

метод розв’язування задачі

тип даних, створюваний користувачем

опис характеристик об’єкта

Запитання 6

Успадкування — це:

варіанти відповідей

створення нового екземпляра на основі даного класу

різна поведінка методів з однаковою назвою, описаних у різних класах

можливість створення класу-нащадка на основі базового класу

об’єднання в межах класу певних даних і методів для роботи з ними

Запитання 7

Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.title('Графічна програма')

root.geometry ('250x150')

root.mainloop()

root = Tk()

Запитання 8

Який з операторів запускає головний цикл обробки подій?

варіанти відповідей

root.title ('Графічна програма')

root.geometry('250x150')

root.mainloop()

root = Tk()

Запитання 9

Компонент Button застосовується:

варіанти відповідей

для виведення зображень

для запуску чи закінчення певного процесу

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

як контейнер для інших віджетів

Запитання 10

Чи є висловлювання правильними?

варіанти відповідей

Зробити об’єкт активним можна викликом методу focus_set()

Метод bind() можна викликати лише для об’єктів класу Button

Метод bind() пов’язує віджет із подією та функцією — обробником події

Зробити об’єкт активним можна викликом методу

Запитання 11

Компонент Entry застосовується для:

варіанти відповідей

запуску чи закінчення певного процесу

виведення зображень

введення та виведення тексту

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

Запитання 12

Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?

варіанти відповідей

a = int(e1.get())

e1.insert(0, а)

entry1.delete(0, END)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест