Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Вкажіть на команди для опрацювання події:
Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Що буде результатом виконання даної програми?
Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?
На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?
На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
Позначте правильні продовження речення: Команди тіла циклу з передумовою...
Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома