Алгоритми та програми ЛАЗАРУС

Додано: 13 грудня 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 101 раз
20 запитань
Запитання 1

for i:=1 to N do

  begin    m [i]:=random(50);   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Виведення значень елементів масива в багаторядкове поле

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 2

S:=0;

for i:=1 to N do

  begin    S:=S+m [i];   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Виведення значень елементів масива в багаторядкове поле

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 3

S:=1;

for i:=1 to N do

  begin    S:=S*m [i];   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Знаходження добутка елементів масива

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 4

Які елементи управління в середовищі Lazarus можна використати для введення й виведення елементів масиву?

варіанти відповідей

Мемо

Label

Edit

StringGrid

Запитання 5

for i:=1 to N do

  begin    if m[i]=50 then m [i]:=100;   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Заміна значень елементів масиву, що відповідають умові

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 6

Які значення властивостей задані для елемента StringGrid, зображеного на рисунку?


варіанти відповідей

StringGrid1.RowCount = 4

StringGrid1.FixedRows = 1

StringGrid1.FixedCols = 0

StringGrid1.ColCount = 6

Запитання 7

Які існують порядки сортування масиву?

варіанти відповідей

За зростанням

За прискоренням

За неспаданням

За спаданням

Запитання 8

Чому дорівнює A після виконання фрагмента програми:

var mas: array[1..10] of Real; A: Real;

begin

mas[1]:=14;

mas[5]:=3;

mas[9]:=8;

A:=(mas[9] - mas[1])*mas[5];

{…}

варіанти відповідей

-18

15

12

10

Запитання 9

Мова програмування - це

варіанти відповідей

штучна мова, створена для передачі команд машинам, зокрема комп'ютерам.


набір команд

алгоритм роботи комп'ютера

штучна мова для створення проєктів

Запитання 10

Рівні мов програмування:

варіанти відповідей

мови програмування низького рівня

мови програмування середнього рівня

мови програмування високого рівня

мови програмування системного рівня

Запитання 11

Мови програмування низького рівня:

варіанти відповідей

машинні

асемблер

універсальні

спеціалізовані

Запитання 12

Мови програмування високого рівня:

варіанти відповідей

машинні

асемблер

універсальні

спеціалізовані

Запитання 13

Універсальні мови програмування використовуються для:

варіанти відповідей

розв'язання різних завдань

розв'язання одного або кількох видів завдань

Запитання 14

Компілятор -

варіанти відповідей

це комп'ютерна програма (або набір к. програм), що перетворює (компілює) вихідний код, написаний певною мовою програмування, на семантично еквівалентний код в іншій мові програмування, який, як правило, необхідний для виконання програми машиною, наприклад, комп'ютером.

перетворює частину програми в машинний код, виконує і після цього переходить до наступної частини. 

Запитання 15

Інтерпретатор -

варіанти відповідей

це комп'ютерна програма (або набір к. програм), що перетворює (компілює) вихідний код, написаний певною мовою програмування, на семантично еквівалентний код в іншій мові програмування, який, як правило, необхідний для виконання програми машиною, наприклад, комп'ютером.

перетворює частину програми в машинний код, виконує і після цього переходить до наступної частини. 

Запитання 16

Тип даних integer

варіанти відповідей

цілі числа

дійсні числа

реальні числа

рядкові дані

Запитання 17

Змінна - це

варіанти відповідей

постійна величина, яка не змiнюється в процесi роботи програми

абстрактна назва комірки (коробки) чи декількох комірок пам'яті, може змінюватись в процесi виконання програми i звернення до якої відбувається по iменi.

Запитання 18

Тип даних real

варіанти відповідей

цілі числа

дійсні числа

реальні числа

рядкові дані

Запитання 19

Логічна змінна - це

варіанти відповідей

змінна, яка може набувати лише значень true або false.

змінна, яка логічна

змінна. яка змінюється

змінна, яка не змінюється

Запитання 20

Циклічний алгоритм - це алгоритм, який

варіанти відповідей

виконується чітко по заданим умовам, послідовно та немає відгалуження.


під час виконання має умову і набуває 2 значень true або false. В результаті чого може виконуватись по різному. 

передбачає неодноразове, скінченне виконання певних дій.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест