Алгоритми та програми (Об'єкти, текстові поля, написи, зображення) підручник Коршунова

Додано: 14 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 78 разів
36 запитань
Запитання 1

Для створення прямокутника використовується метод:

варіанти відповідей

create_rectangle () 

create_poligon () 

create_line() 

create_oval () 

Запитання 2

Для створення многокутника використовується метод:

варіанти відповідей

create_rectangle () 

create_poligon () 

create_line() 

create_oval () 

Запитання 3


Середовище програмування?

варіанти відповідей
Запитання 4

Яка команда намалює прямокутник зі сторонами 100 і 50 пікселів

варіанти відповідей

canvas.create_rectangle(124,31,224,81)

canvas.create_rectangle(104,11,84,111)

canvas.create_rectangle(12,18,57,98)

canvas.create_rectangle(267,287,277,387)

Запитання 5

Яка команда намалює квадрат зі стороною 55 п?

варіанти відповідей

canvas.create_rectangle(26,104,81,159)

canvas.create_rectangle(56,124,179,334)

canvas.create_rectangle(55,124,81,179)

canvas.create_rectangle(179,179, 205,255)

Запитання 6

Яка команда намалює коло?

варіанти відповідей

canvas.create_oval(20,40,147,287)

canvas.create_oval(55,100,110,155)

canvas.create_oval(36,87,67,196)

canvas.create_oval(0,124,87,200)

Запитання 7

Який вираз змінить колір полотна для малювання

варіанти відповідей

bg="red"

fill="yellow"

outline="blue"

background="green"

Запитання 8

Який вираз змінить колір контуру у фігури

варіанти відповідей

bg="red"

fill="yellow"

outline="blue"

background="green"

Запитання 9

Який вираз змінить колір заливки у фігури

варіанти відповідей

bg="red"

fill="yellow"

outline="blue"

background="green"

Запитання 10

За допомогою якого конструктора створюється полотно для виведення зображень у графічному вікні?

варіанти відповідей

Button

Label

Canvas

 Geometry

Запитання 11

Початок відліку координат у Python

варіанти відповідей

верхній правий куток вікна

центр вікна

верхній лівий куток вікна

нижній лівий куток вікна

Запитання 12

Програма, яка генерує вікно в Python висотою 300, шириною 500

варіанти відповідей

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=500, height=300)

c.pack()

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=300, height=500)

c.pack()

from graphics import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=300, height=500)

c.pack()

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=500, height=300)

canvas.pack()

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canas(w, width=500, height=300)

c.pack()

Запитання 13

Яка команда в Python створює лінію на полотні c?

варіанти відповідей

c.create_line(x0, y0, x1, y1)

c.create_rectangle(x0, y0, x1, y1)

c.create_polygon(x0, y0, ..., xn, yn)

 c.create_oval(x0, y0, x1, y1)

c.creat_line(x0, y0, x1, y1)

Запитання 14

Об'єкт Label в середовищі візуального програмування - це...

варіанти відповідей

Напис

Форма

Кнопка

Текстове поле

Запитання 15

Властивість Width визначає...

варіанти відповідей

Ширину об'єкта

Висоту об'єкта

Відстань від верхнього краю об'єкта

Відстань від лівого краю об'єкта

Запитання 16

Файли Пайтон мають розширення:

варіанти відповідей

.Py

.By

.Vy

Запитання 17

Об'єкт, в якому можна розмістити різні компоненти: кнопки, поля, написи,прапорці і т.д.

варіанти відповідей

форма

модуль

інтерфейс

Запитання 18

Модуль для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

IDLE

tkinter

window

Запитання 19

Функція за допомогою якої створюються кнопки

варіанти відповідей

Button()

Destroy

title()

Запитання 20

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

motion

geometry

place

Запитання 21

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 22

Функція для створення текстового поля

варіанти відповідей

Entry()

button()

label()

Запитання 23

Щоб написати програму у Python, яка відкривається у власному вікні, потрібно використати

варіанти відповідей

from tkinter import*

let the python work*

import windows*

to work in a python

Запитання 24

Що буде результатом виконання

from tkinter import*

tk=Tk()

tk.geometry("450x150")

def click():

  print("Триває завантаження")

btn=Button(text="Завантажити",command=click)

btn.place(x=100,y=50,width=200,height=50)


варіанти відповідей
Запитання 25

Що буде результатом виконання

from tkinter import*

tk=Tk()

tk.geometry("450x150")

def click():

  print("Триває завантаження")

btn=Button(text="Завантажити",command=click)

btn.place(x=300,y=0)

варіанти відповідей
Запитання 26

Який синтаксис опису функції?

варіанти відповідей

go тіло функції

ім'я функції()

def опис функції

ім'я функції()

def тіло функції

ім'я функції()

def ім'я функції()

тіло функції

Запитання 27

Метод geometry використовують ....

варіанти відповідей

для моделювання кнопок

для встановлення потрібних розмірів вікна

для встановлення потрібних розмірів кнопки

для конструювання текстових полів

Запитання 28

Які об'єкти буде розміщено на формі?

from tkinter import*

tk=Tk()

tk.geometry("300x300")

def click():

  print("Вночі мені наснилося",e1.get())

  print("Сьогодні за вікном з'явилося",e2.get())

  print("На сніданок мені подали",e3.get())

btn=Button(text="привітання",command=click)

btn.place(x=100,y=250,width=100,height=35)

e1=Entry()

e1.place(x=100,y=40,width=110,height=35)

e2=Entry()

e2.place(x=100,y=100,width=110,height=35)

e3=Entry()

e3.place(x=100,y=160,width=110,height=35)

варіанти відповідей

три Кнопки і Текстове поле

три Кнопки і Напис

три Написи і Кнопка

три Текстові поля і Кнопка

Запитання 29

Які об'єкти буде розміщено на формі?

from tkinter import*

button1=Button(text="клацни мене")

button1.pack()

варіанти відповідей

1 Кнопка

2 Кнопки

1 Напис

2 Написи

Запитання 30

Що буде результатом виконання?

from tkinter import*

button1=Button(text="клацни мене")

button1.pack()

варіанти відповідей

Вікно з 1 Кнопкою. Після натискання на Кнопку з'явиться повідомлення "клацни мене"

Вікно з 2 Кнопками. Після натискання на 1 Кнопку з'явиться повідомлення "клацни мене". Після натискання на 2 Кнопку нічого не відбудеться

Вікно з 1 Кнопкою. Після натискання на Кнопку нічого не відбудеться

Вікно з 2 Кнопками. Після натискання на 2 Кнопку з'явиться повідомлення "клацни мене". Після натискання на 1 Кнопку нічого не відбудеться

Запитання 31

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_кнопки> = Button() 

Запитання 32

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

command або bind

pack() або place()

right або left

Запитання 33

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 34

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 35

Подумай, звідки беруться мови програмування?

варіанти відповідей

 Вони існують постійно

Їх вигадують люди

Вони створюються іншими програмами

Вони виникають самі

Запитання 36

 Що таке комп’ютерна програма?

варіанти відповідей

Алгоритм опрацювання даних, записаний на спеціальній мові та призначений для виконання комп’ютером

Спеціальна мова для запису алгоритмів, призначених для використання комп’ютером

Алгоритм опрацювання даних, записаний на спеціальній мові та призначений для виконання людиною

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест