Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів
Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch
Відмітьте ті команди, які змінюють значення властивостей виконавців у середовищі Scratch.
Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка
Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента
Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:
Вкажіть на команди, які є подіями:
Вкажіть на команди для опрацювання події:
Вкажіть на команди, які є подіями:
Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч
Що буде результатом виконання даної програми?
На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?
На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?
Позначте правильні продовження речення: Команди тіла циклу з передумовою...
При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?
Скільки команд міститься в тілі даного циклу?
Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання
Вкажи на команду для реалізації розгалуження неповної форми в середовищі Скретч
Вкажи на команду для реалізації розгалуження повної форми в середовищі Скретч
На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?
На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?
Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома