Програмними об'єктами в Scratch є ...
В одному проекті для кожного виконавця може бути створено кілька скриптів, кожний з яких починається з команди
Знайди в списку команди, які змінюють значення властивостей об'єктів у середовищі Scratch.
Познач ті команди, які призначені для відстеження моменту настання події в середовищі Scratch.
Проаналізуй значення властивостей спрайта у вікні Інформація.
Визнач, в якому напрямку рухатиметься спрайт.
Проаналізуй фрагмент скрипта. Заповни пропуски у реченнях, обравши правильні відповіді.
Відбулась подія; У відповідь на подію Спрайт виконав дію; Змінилась властивість виконавця
Опиши дії виконавця за даною програмою, якщо відбулася подія:
Натиснуто Зелений прапорець.
Познач у списку властивості спрайту, що змінюються за настання події
Натиснуто клавішу Пропуск.
Зовнішній цикл — це . . .
Проаналізуй алгоритм малювання орнаменту:
Вибери правильне завершення речення.
Цифрою 1 позначено
Визнач результат виконання команд.
З'ясуй, скільки секунд вітається виконавець під час виконання програми.
Проаналізуй скрипт і заповни пропуски в тексті.
У результаті виконання програми виконавець переміститься на ? кроків
Проаналізуй скрипт і заповни пропуски в тексті.
Внутрішній цикл виконається ? разів.
Проаналізуй скрипт і заповни пропуски в тексті.
Зовнішній цикл виконається ? рази.
Проаналізуй скрипт і визнач, яку фігуру та скільки разів намалює виконавець.
Проаналізуй скрипт, в результаті виконання якого намальовано такий візерунок.
Визнач, скільки кутів мають багатокутники, з яких складається візерунок:
Проаналізуй скрипт, в результаті виконання якого намальовано такий візерунок.
Визнач, скільки багатокутників утворюють цей візерунок:
Виконуючи наведену програму, Виконавець намалював такий орнамент:
Визнач, на скільки градусів потрібно повернути, щоб намалювати один елемент орнаменту.
Вибери потрібне значення:
Знайди в списку умову, яка описує висловлювання х не належить проміжку [10; 20].
Визнач результат виконання програми при натиснутій клавіші «стрілка вгору».
Знайди в списку назву стану, в якому перебуває вода за вказаної температури, якщо відповідь= 116
Визнач назву пори року, до якої належить місяць, якщо відповідь= 10
Вибери зі списку продовження висловлювання.
Команду циклу можна вкласти . . .
Вибери зі списку опис фрагменту алгоритму, наведеного на малюнку.
Вибери фігуру, яку накреслить Виконавець після виконання заданого фрагменту алгоритму, якщо відповідь = 5.
Знайди в списку опис фрагменту алгоритму, наведеного на малюнку.
Визнач, на скільки кроків переміститься Виконавець, якщо натиснуто клавішу «пропуск».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома