Алгоритми та програми. Scratch.

Додано: 2 червня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
26 запитань
Запитання 1

Програмними об'єктами в Scratch є ...

варіанти відповідей

блоки команд.

спрайти та Сцена.

Сцена, тло Сцени.

Запитання 2

В одному проекті для кожного виконавця може бути створено кілька скриптів, кожний з яких починається з команди

варіанти відповідей

Коли ...

змінити розмір на...

перемістити на ...

Запитання 3

Знайди в списку команди, які змінюють значення властивостей об'єктів у середовищі Scratch.

варіанти відповідей
Запитання 4

Познач ті команди, які призначені для відстеження моменту настання події в середовищі Scratch.

варіанти відповідей
Запитання 5

Опиши дії виконавця за даною програмою, якщо відбулася подія:


Натиснуто Зелений прапорець.

варіанти відповідей

Виконавець переміщається у горизонтальному напрямку вправо — вліво, відбиваючись від меж, поки не натиснуто клавішу «Пропуск».

Виконавець переміщається у вертикальному напрямку вгору—вниз, відбиваючись від меж, поки не натиснуто клавішу «Пропуск».

Виконавець переміщається у горизонтальному напрямку вправо.

Запитання 6

Познач у списку властивості спрайту, що змінюються за настання події

Натиснуто клавішу Пропуск.

варіанти відповідей

ім'я

напрям руху

розмір

положення на сцені

Запитання 7

Зовнішній цикл — це . . .

варіанти відповідей

цикл, який міститься в тілі іншого циклу.

цикл з лічильником.

цикл, у тілі якого розміщено інший цикл.

Запитання 8

Проаналізуй алгоритм малювання орнаменту:


Вибери правильне завершення речення.


Цифрою 1 позначено

варіанти відповідей

тіло внутрішнього циклу

умову внутрішнього циклу

внутрішній цикл

Запитання 9

Визнач результат виконання команд.

варіанти відповідей

Намальовано 10 ліній різних кольорів

Намальовано лінію довжиною 200 кроків

Переміщення на 200 кроків

Запитання 10

З'ясуй, скільки секунд вітається виконавець під час виконання програми.


варіанти відповідей

16 секунд

6 секунд

8 секунд

Запитання 11

Проаналізуй скрипт і заповни пропуски в тексті.


У результаті виконання програми виконавець переміститься на ? кроків

варіанти відповідей

12

7

8

Запитання 12

Проаналізуй скрипт і заповни пропуски в тексті.


Внутрішній цикл виконається ? разів.

варіанти відповідей

2

3

5

6

Запитання 13

Проаналізуй скрипт і заповни пропуски в тексті.


Зовнішній цикл виконається ? рази.

варіанти відповідей

2

3

5

6

Запитання 14

Проаналізуй скрипт і визнач, яку фігуру та скільки разів намалює виконавець.

варіанти відповідей

5 трикутників

9 квадратів

5 квадратів

Запитання 15

Проаналізуй скрипт, в результаті виконання якого намальовано такий візерунок.


Визнач, скільки кутів мають багатокутники, з яких складається візерунок:

варіанти відповідей

6

8

48

Запитання 16

Проаналізуй скрипт, в результаті виконання якого намальовано такий візерунок.


Визнач, скільки багатокутників утворюють цей візерунок:

варіанти відповідей

6

8

14

Запитання 17

Виконуючи наведену програму, Виконавець намалював такий орнамент:


Визнач, на скільки градусів потрібно повернути, щоб намалювати один елемент орнаменту.

Вибери потрібне значення:

варіанти відповідей

90

60

180

Запитання 18

Знайди в списку умову, яка описує висловлювання х не належить проміжку [10; 20].

варіанти відповідей
Запитання 19

Визнач результат виконання програми при натиснутій клавіші «стрілка вгору».

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 10 кроків.

Розмір об'єкту збільшився на 10.

Розмір об'єкту зменшився на 10.

Запитання 20

Знайди в списку назву стану, в якому перебуває вода за вказаної температури, якщо відповідь= 116

варіанти відповідей

Рідкий стан

Газоподібний стан

Твердий стан

Запитання 21

Визнач назву пори року, до якої належить місяць, якщо відповідь= 10

варіанти відповідей

Осінь

Зима

Літо

Весна

Запитання 22

Вибери зі списку продовження висловлювання.


Команду циклу можна вкласти . . .

варіанти відповідей

як у повне розгалуження, так і в неповне розгалуження.

тільки в неповне розгалуження.

тільки в повне розгалуження.

Запитання 23

Вибери зі списку опис фрагменту алгоритму, наведеного на малюнку.

варіанти відповідей

Повне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником.

Цикл з передумовою, вкладений у неповне розгалуження.

Цикл з лічильником, вкладений у повне розгалуження.

Запитання 24

Вибери фігуру, яку накреслить Виконавець після виконання заданого фрагменту алгоритму, якщо відповідь = 5.

варіанти відповідей

Квадрат

Трикутник

П'ятикутник

Запитання 25

Знайди в списку опис фрагменту алгоритму, наведеного на малюнку.

варіанти відповідей

Повне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником.

Цикл з передумовою, вкладений у повне розгалуження.

Цикл з лічильником, вкладений у повне розгалуження

Запитання 26

Визнач, на скільки кроків переміститься Виконавець, якщо натиснуто клавішу «пропуск».

варіанти відповідей

10

50

Невідомо.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест