Алгоритми та програми. Використання величин в проєктах Скретч. Підсумковий тест

Додано: 22 травня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 463 рази
21 запитання
Запитання 1

Величина, яка не змінює своє значення протягом виконання проекту (програми) називається...

варіанти відповідей

змінною

сталою

зарезервованою

стабільною

Запитання 2

Величина, яка змінює своє значення протягом виконання програми називається...

варіанти відповідей

сталою

не стабільною

змінною

багатоваріантною

Запитання 3

Для створення змінної в середовищі Scratch використовується група команд ...

варіанти відповідей

Змінні

Вигляд

Оператори

Датчики

Події

Запитання 4

Для додавання арифметичних операцій в проєктах Scratch використовується група...

варіанти відповідей

Величини

Оператори

Вигляд

Події

Керувати

Запитання 5

Які команди використовують, щоб виконувати обчислення у проектах Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 6

Що буде результатом виконання даного скрипта?

варіанти відповідей

10

Сума=10

значення 8

з'єднати Сума=s

Сума=s

Запитання 7

Операції, які можна виконувати зі змінними в середовищі Scratch:

варіанти відповідей

перетворення

створення

надання значення

знищення

використання в обчисленнях

Запитання 8

Зменшити значення змінної а на 1 у середовищі Scratch можна за допомогою команд ...

варіанти відповідей
Запитання 9

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації вибору варіанту виконання команд.

варіанти відповідей

слідування

розгалуження

повторення

вибирання

цикл

Запитання 10

Які команди використовуються для створення розгалужених алгоритмів у середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 11

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Об’єкт торкається вказаного кольору

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Запитання 12

Яка дія з описаних надасть даній умові значення істиності?

варіанти відповідей

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Об’єкт торкається вказаного кольору

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Запитання 13

В яких групах команд знаходяться команди призначені для створення умови?

варіанти відповідей

Величини

Вигляд

Оператори

Датчики

Події

Керувати

Запитання 14

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми? 

варіанти відповідей

6

4

10

2

Запитання 15

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

15

10

20

Запитання 16

Встановіть відповідність між фрагментом блок-схеми та типом алгоритмічної конструкції. Виберіть декілька варіантів

варіанти відповідей

1 - Розгалуження, повна форма

3 - Цикл з лічильником

4 - Розгалуження, повна форма

2 - Цикл з передумовою

1 - Цикл з лічильником

2 - Розгалуження, неповна форма

Запитання 17

Повторення (цикл) — це така організація дій в алгоритмі, за якої:

варіанти відповідей

залежно від виконання або невиконання певної умови, виконується одна з двох послідовностей дій

дії виконуються послідовно, одна за другою, без пропусків або повторень

одна й та сама послідовність дій виконується кілька разів доти, поки виконується деяка умова

Запитання 18

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 19

Чи поміститься м'яч у коробці? Яку відповідь ви отримаєте, якщо a=5 b=4 c=3 d=2?

варіанти відповідей

Поміститься

Не поміститься

Буде помилка

Відповідь невідома

Запитання 20

Скільки кроків зробить котик, доки виконається алгоритм зі змінною?

варіанти відповідей

75

150

30

300

15

Запитання 21

Користувач увів значення а=8. Який напис він побачить на екрані?

варіанти відповідей

Привіт!

До побачення

Відповідь невідома

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест