Алгоритми та програми_1

Python

Додано: 19 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 87 разів
16 запитань
Запитання 1

Парадигма програмування, за якої програма розглядається як сукупність об’єктів, що взаємодіють між собою, має назву:

варіанти відповідей

об’єктно-орієнтоване програмування

процедурне програмування

структурне програмування

декларативне програмування

Запитання 2

Синтаксис мови програмування - це:

варіанти відповідей

сукупність правил виконання комп’ю¬тером команд, записаних мовою програмування

літери латинського алфавіту, цифри, знаки арифметичних операцій, спеціальні символи, ключові слова мови

сукупність правил побудови команд мови програмування

правила запису ключових слів мови

Запитання 3

Щоб підключити модуль створення векторної графіки застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import turtle

import random 

import math

Запитання 4

а і А - різні змінні?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 5

тип str

варіанти відповідей

додатні та від’ємні числа, а також 0 (наприклад, 4, 687, -45, 0);

дробові, або дійсні, числа

(наприклад, 1.45, -3.789654, 0.00453); 

набір символів, обмежених лапками (наприклад, "ball", "Як тебе звати?", ’dkfjUUv’, ’2021’). 

Запитання 6

В мові програмування Python оператор присвоювання позначається знаком

варіанти відповідей

==

!=

=

=!

Запитання 7

Функція, призначена для введення даних

варіанти відповідей

print()

input()

int()

float()

Запитання 8

Для опису власної функції використовують службове слово 

варіанти відповідей

round

len

int

def

Запитання 9

Зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, утворення нового об’єкта або знищення наявного об’єкта

варіанти відповідей

Подія

Об'єкт

Середовище об’єкта

Метод

Запитання 10

Який із операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

window.mainloop()

window= Tk()

window.title ('Графічна програма')

window.geometry('250x150')

Запитання 11

Які властивості можна задати під час створення об’єкта Label?

варіанти відповідей

image

text

bg, fg

font

Запитання 12

Графічні об’єкти, розташовані на вікні і програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці тощо

варіанти відповідей

Методи

Сеердовище

Елементи керування 

Функції

Запитання 13

Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджету Button обробник події Натискання на кнопку?

варіанти відповідей

При створенні об’єкту в переліку атрибутів указати параметр command

Задати властивості для налаштування вигляду кнопки

Додати на кнопку малюнок з графічного файлу

Присвоїти параметру command посилання на метод - обробник події

Запитання 14

Оберіть команду для створення інформаційного вікна 

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>', '<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>', '«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>','<текст повідомлення>') 

Запитання 15

Що буде виведено в консоль після виконання фрагменту програми, якщо уведено рядок "2.5 3.3 5"?


a, b, c = map(float, input('a, b, c? ').split())

S = a+b+c

варіанти відповідей

10.8

2.5 3.3 5

abc

"2.5 3.3 5"

Запитання 16

Компонент Entry застосовується для:

варіанти відповідей

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

виведення зображень

запуску чи закінчення певного процесу

введення та виведення тексту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест