"Алгоритми та програми_Python"(І)

Додано: 15 березня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 23 рази
17 запитань
Запитання 1

Мова, яка використовується для запису комп'ютерних програм, називається ...

варіанти відповідей

мовою програмування

комп'ютерною програмою

комп'ютерним проєктом

інтерфейсом користувача

Запитання 2

Кожна мова програмування має такі складові: алфавіт, словник, синтаксис, семантика.

Встановлене однозначне тлумачення мовних конструкцій, правил їх виконання - це ...

варіанти відповідей

алфавіт

словник

синтаксис

семантика

Запитання 3

Виконує перетворення програми, написаної мовою програмування у мову, яка зрозуміла комп'ютеру - це

варіанти відповідей

Алгоритм

Компілятор


Монітор

Процесор

Запитання 4

Спеціальна програма, яка дає змогу створювати, редагувати і виконувати різні алгоритми для обраних виконавців за допомогою комп'ютера - це...

варіанти відповідей

Змінна

Графічний редактор

Алгоритм

Середовище виконання алгоритму

Запитання 5

Елемент керування, який використовується для введення даних і виведення результатів називається ...

варіанти відповідей

поле

кнопка

напис

компонент

Запитання 6

Команда для створення поля в мові Python має вигляд:


варіанти відповідей

<ім'я поля>=Entry(<набір властивостей та їх значень>)

Edit1.Text :='Текстове поле'

entry1 = Entry()

Entry(<набір властивостей та їх значень>)=<ім'я поля>

Запитання 7

Для розміщення поля у вікні проєкту використовують методи:

варіанти відповідей

pack()

float()

label ()

place()

Запитання 8

Вивести значення змінної в поле можна командою:

варіанти відповідей

entry.insert(0, z)

str(z)

input

Запитання 9

Призначення функції float()?

варіанти відповідей

Виводить повідомлення на екран

Перетворює вказану величину в рядок тексту

Зчитує значення з клавіатури

Перетворює вказану величину в дійсне число

Запитання 10

Модуль tkinter використовується для:

варіанти відповідей

введення програм

малювання

виведення отриманого результату на екран

створення графічного інтерфейсу користувача

Запитання 11

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:

варіанти відповідей

tkinter

Button

Label

Entry

Запитання 12

Для чого використовують метод geometry?

варіанти відповідей

Для встановлення власних розмірів для кнопки

Для встановлення місця розташування потрібного об'єкта

Для вставлення потрібних розмірів вікна програми

Запитання 13

Що виведе цей код?

a = 1

b = 3

print("a+b")

варіанти відповідей

нічого

1+3

4

а+b

Запитання 14

Який розмір шрифту буде використано в написі:

lab1 = Label(root, text = 'Привіт, друже!', width = 20, font = 'Arial 18', bg = 'yellow', fg = 'grey')

варіанти відповідей

18

19

20

Запитання 15

Який буде вигляд вікна,якщо тіло прграми матиме такий вигляд:


from tkinter import*

root=Tk()

root.title('Вікно №1')

root.geometry('400x200)

root ['bg']='green'

root.mainloop()

варіанти відповідей
Запитання 16

Присвоєнням у мові програмування Python називають знак ...

варіанти відповідей

>

=

!=

=>

Запитання 17

Дано частину коду програми:

a='Ура! '

c= a*3

print(c)

Яким буде результат виконання даного коду?

варіанти відповідей

Ура! 3 

Ура! Ура! Ура! 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест