Інфтерфейс програми Скретч 4 клас

Додано: 12 лютого
Предмет: Інформатика, 4 клас
12 запитань
Запитання 1

Що позначено на малюнку цифрою 1?

варіанти відповідей

назва програми

запуск програми

рядок меню

Запитання 2

Що позначено на малюнку цифрою 2?

варіанти відповідей

назва програми

запуск програми

рядок меню

Запитання 3

Що позначено на малюнку цифрою 3?

варіанти відповідей

зупинка програми

запуск програми

рядок меню

Запитання 4

Що позначено на малюнку цифрою 4?

варіанти відповідей

зупинка програми

запуск програми

повноекранний режим

Запитання 5

Що позначено на малюнку цифрою 5?

варіанти відповідей

групи команд

поле команд

поле скриптів

Запитання 6

Що позначено на малюнку цифрою 6?

варіанти відповідей

групи команд

поле команд

поле скриптів

Запитання 7

Що позначено на малюнку цифрою 7?

варіанти відповідей

групи команд

поле команд

поле скриптів

Запитання 8

Що позначено на малюнку цифрою 8?

варіанти відповідей

бібліотека спрайтів

поле об’єктів

сцена

Запитання 9

Що позначено на малюнку цифрою 9?

варіанти відповідей

бібліотека спрайтів

поле об’єктів

сцена

Запитання 10

Що позначено на малюнку під номером 10?

варіанти відповідей

бібліотека спрайтів

поле об’єктів

сцена

Запитання 11

Що позначено на малюнку під номером 11?

варіанти відповідей

бібліотека спрайтів

назва програми

бібліотека фонів

Запитання 12

Що позначено на малюнку під номером 12?

варіанти відповідей

бібліотека спрайтів

назва програми

бібліотека фонів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест