Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд це
Яким оператором описується цикл з лічильником?
Будь-який оператор циклу складається з
(оберіть декілька варіантів)
Для того щоб описати повторення визначену кількість разів використовують оператор
Яким оператором описується алгоритм з умовою?
Як описати цикл із лічильником в середовищі програмування?
Фрагмент алгоритму, у якому одна або декілька команд можуть виконуватися більше, ніж один раз, називають
Визначте ознаки циклу Do..While.
(оберіть декілька варіантів)
Цикл із передумовою описується
Цикл з післяумовою починається з оператора
Відмітьте ознаки циклу Repeat…Untіl. (оберіть декілька варіантів)
Цикл з лічильником у мові Object Pascal може бути організований наступним чином:
(оберіть декілька варіантів)
Скільки разів буде виконана команда, що утворює тіло циклу, у наведеному фрагменті алгоритму?
Скільки разів буде виконана команда, що утворює тіло циклу, у наведеному фрагменті алгоритму?
Скільки разів буде виконана команда, що утворює тіло циклу, у наведеному фрагменті алгоритму?
Вкажіть блок-схему циклу Repeat ... Untіl
Продовжіть речення. Оператор циклу Repeat ...
Як називають змінну і у рядку заголовка команди циклу з лічильником?
Тіло циклу може містити ...
Якщо кількість повторень заздалегідь невідома, то вибирають
Розгалуження – це фрагмент алгоритму, який містить:
Скільки разів виконається даний цикл?
i:=2;
while i<=4 do begin
a:=a+a
i:=i+1;
end;
Скільки разів виконається цикл, якщо початкове значення Х=7?
Whіle Х <= 10 do X := X+1;
Скільки разів виконається цикл, якщо початкове значення Х:=10?
Whіle Х <= 10 do
X = X+1;
Оберіть обов’язкові службові слова циклу з лічильником
Які розрізняють величини за типами. Оберіть із запропонованих.
Якій алгоритмічній конструкціїі відповідає зображена на малюнку блок-схема
Якій алгоритмічній конструкціїі відповідає зображена на малюнку блок-схема
Якій алгоритмічній конструкціїі відповідає зображена на малюнку блок-схема
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома