Автор тесту Позняк Р.Ю. Тест розроблено на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 5 клас за оновленою програмою 2016 року»
мета: закріпити вміння і навички учнів з теми “Алгоритмічна структура розгалуження”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми.
На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?
Якою цифрою на малюнку позначено команду для зображення структури повного розгалуження в середовищі Скретч?
Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вгору на клавіатурі?
Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вниз на клавіатурі?
Яким буде рузультат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?
Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск?
Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?
Якою цифрою на малюнку позначено команду для зображення структури неповного розгалуження в середовищі Скретч?
На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?
Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вправо на клавіатурі?
Якою цифрою на малюнку позначено команду для зображення структури розгалуження в середовищі Скретч?
Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома