Алоритми та програми за групами НУШ

Додано: 15 грудня
Предмет: Інформатика, 7 клас
22 запитання
Запитання 1

ГЗР1

1.Послідовність команд, виконання яких приводить до результату - це ....


 

  

  

варіанти відповідей

 Лінійний алгоритм

 Циклічний алгоритм

Алгоритм

Алгоритм з розгалуженням

Запитання 2

ГЗР1

2. Алгоритм, в якому всі дії слідують послідовно - це ...



  

варіанти відповідей

 Лінійний алгоритм

Алгоритм


  Алгоритм з циклом


  Алгоритм з розгалуженням

Запитання 3

ГЗР1

3.Алгоритм, в якому наступна дія виконується залежно від виконання умови - це ....


 

  

 

 

варіанти відповідей

Цикл

Слідування

 Алгоритм

 Розгалуження

Запитання 4

ГЗР1

4.Ознака алгоритму з повним розгалуженням:



 

  

  

варіанти відповідей

 Має два варіанти дій

 Має три варіанти дій

Має декілька варіантів дій

Має один варіант дій

Запитання 5

ГЗР1

5.Ознака алгоритму з неповним розгалуженням:




  

варіанти відповідей

 Має два варіанти дій

  Має безліч варіантів дій


  Має один варіант дій

Запитання 6

ГЗР1

6.Який алгоритм зображено на малюнку?


 

  

  

варіанти відповідей

Розгалуження

Цикл

Лінійний алгоритм

Запитання 7

ГЗР2

1. Що є результатом роботи програми з лінійним алгоритмом?


варіанти відповідей

а) Послідовне виконання команд і отримання результату


б) Бездіяльність програми


в) Повторення однієї дії без зупинки

Запитання 8

ГЗР2

2. Оберіть, які команди можуть використовуватись у лінійному алгоритмі (позначте номери):











варіанти відповідей

1. Обчислити суму чисел

2. Перевірити умову

3. Вивести результат на екран


4. Повторити дію кілька разів

Запитання 9

ГЗР2

3. Практичне завдання: Впишіть лінійний алгоритм для обчислення площі прямокутника (формула: S = a × b). Виберіть правильну відповідь:



варіанти відповідей

Введення a 

Введення b 

Обчислення S = a * b 

Виведення S

Обчислення S = a * b 

Виведення S

Обчислення S = a * b 

Виведення S

Введення a 

Введення b 

Запитання 10

ГЗР2

4. Завдання: Позначте основні кроки для створення програми у середовищі програмування:

варіанти відповідей

1. Запуск середовища програмування

2. Введення команд програми


3. Тестування програми

4. Збереження результату


Запитання 11

ГЗР3

1. Що потрібно зробити, щоб виконати програму у середовищі програмування?




варіанти відповідей

а) Натиснути "Запустити програму"

б) Вимкнути комп'ютер

в) Відкрити текстовий редактор 

Запитання 12

ГЗР3

2. Яка клавіша використовується для збереження програми

варіанти відповідей

а) Ctrl + P

б) Ctrl + S

в) Ctrl + C 

Запитання 13

ГЗР3

3. Що означає "запуск програми"?




варіанти відповідей

а) Виконання команди або набору команд у програмі

б) Зміна кольору тексту

в) Відкриття малюнка

Запитання 14

ГЗР3

4. Які основні дії виконуються у середовищі програмування?

варіанти відповідей

а) Написання коду, запуск та тестування програм

б) Малювання графічних зображень

в) Редагування відеофайлів

Запитання 15

ГЗР3

5. Що робити, якщо програма не запускається?

варіанти відповідей

а) Перевірити код на помилки

б) Закрити комп'ютер

в) Встановити нові шрифти

Запитання 16

ГЗР3

6. Який результат отримає програма з таким кодом?


Вивести "Привіт, світ!"





варіанти відповідей

а) Відобразиться "Привіт, світ!"

б) Відкриється новий документ

в) Програма закриється 

Запитання 17


ГЗР4

1. Чому важливо зберігати програму після її створення?




варіанти відповідей

а) Щоб уникнути втрати роботи

б) Щоб закрити середовище програмування

в) Щоб вимкнути монітор

Запитання 18

ГЗР4

2. Яке правило безпечної роботи у середовищі програмування?



варіанти відповідей

а) Використовувати ліцензійне програмне забезпечення

б) Копіювати код з невідомих сайтів

в) Використовувати лише чужі програми

Запитання 19

ГЗР4

3. Що робити, щоб уникнути помилок у програмі?




варіанти відповідей

а) Перевіряти код перед запуском

б) Запускати програму одразу

в) Вимикати комп'ютер без збереження 

Запитання 20

ГЗР4

4. Чому не можна копіювати чужі програми без дозволу?




варіанти відповідей

а) Це порушує авторські права

б) Це пришвидшує роботу комп'ютера

в) Це необхідно для навчання 

Запитання 21


ГЗР4

5. Яке правило слід виконувати під час роботи за комп'ютером?




варіанти відповідей

а) Робити перерви кожні 20-30 хвилин

б) Працювати без перерви кілька годин

в) Використовувати монітор на максимальній яскравості 

Запитання 22


ГЗР4

6. Що слід робити, якщо програма містить помилку?




варіанти відповідей

а) Виправити її крок за кроком

б) Видалити всю програму

в) Перезавантажити комп'ютер 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест