Під час фінальної гри баскетболіст пошкодив праву гомілку, внаслідок чого стало неможливо згинати праву стопу.Лікар команди встановив, що пошкоджено сухожилок. Сухожилок якого мязу пошкоджено?
1. До лікарні поступив пацієнт із діагнозом «кишкова непрохідність». Задля адекватного хірургічного втручання слід провести лапаротомію (відкрита ревізія органів черевної порожнини). У якій ділянці черевної стінки хірург зробить розріз із найменшою крововтратою?
1. У пацієнта під час обертальних рухів у хребтовому стовпі виникає біль по ходу одного з м'язів тулуба цієї ж сторони. Запалення якого м'яза (міозит) можна припустити?
1. Під час обстеження пацієнта з ураженням лицевого нерва було виявлено порушення здатності витягування губи вперед,під час сміху кути рота не піднімаються догори, ротова щілина розтягується в боки (поперечна посмішка).. Функцію якого м’яза порушено?
1. У пацієнта в результаті травми голови порушено акт ковтання. Який відділ ЦНСє ураженим?
1. Під час виникнення раптового звукового подразника (сигнал автомобіля) людина рефлекторно повертає голову в бік подразника. Де локалізуються підкіркові центри слуху?
1. У пацієнта травмований один iз вiддiлiв мозку, який має на корувеликих пiвкуль найбiльш характерний висхiдний неспецифiчнийактивуючий вплив. Який це вiддiл?
1. Фельдшер швидкої допомоги, під час обслуговування екстренного виклику, виявив у хворого втрату больової та температурної чутливостi тiла злiва. Ураження якого провiдного шляху слід припустити?
Назвіть міжоболнні простори головного мозку
1. Назвіть анатомічну структуру, що утворює серп великого мозку, серп мозочка та діафрагму турецького сідла
1. Назвіть систему нервових волокон, що з’єднують різні ділянки однієї півкулі
1. Назвіть систему нервових волокон, що з’єднують симетричні ділянки різних півкуль
1. Назвіть поверхні півкуль головного мозку
1. Назвіть борозну головного мозку, що відокремлює лобову частину
1. Назвіть борозну головного мозку, що відокремлює скроневу частину
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома