Анкетування вчителів географії, щодо доцільності тестів на уроках

Додано: 16 вересня 2021
Предмет: Географія
Тест виконано: 31 раз
10 запитань
Запитання 1

Чи використовуєте ви тестовий контроль перевірки знань на уроках географії?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Чи працюєте ви з тестовими інтернет-платформами для перевірки знань і умінь учнів?

Якщо так, оберіть з якими.

варіанти відповідей

Classtime

LearningApps

НаУрок

Setera

Google Classroom

Google Forms

Інші платформи

Ніколи не використовую платформи

Запитання 3

Оберіть які головні недоліки на Ваш погляд має тестовий контроль знань?

варіанти відповідей

Можливість випадкової відповіді

Певні витрати часу на створення банку тестів

Відсутність усної відповіді

Неможливість висловити власну думку

Рівність учнів під час написання тесту

Тестування - не має недоліків

Запитання 4

Визначте, які головні переваги на Ваш погляд має тестовий контроль перевірки знань учнів?

варіанти відповідей

Економія часу

Автоматична перевірка роботи платформою

Рівність учнів

Об'єктивність оцінювання

Орієнтація на новітні (комп'ютерні) технології

Можливість вмістити в 1 тесті великий об'єм матеріалу

Запитання 5

Чи вважаєте ви доцільним використання тестового контролю на уроках географії?

варіанти відповідей

Так

Ні, це не доцільно

Інколи можна використати

Запитання 6

На якому етапі уроку ви найчастіше використовуєте тестову перевірку знань учнів?

варіанти відповідей

Перевірка домашнього завдання

Закріплення вивченого матеріалу

Тематичне оцінювання

Запитання 7

Чи маєте ви власний банк тестів?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 8

Які тести ви використовуєте найчастіше?

варіанти відповідей

Власні, розробляю особисто

Користуюся розробками колег

По різному

Запитання 9

Чи вважаєте ви, що тестова перевірка знань учнів - один з найкращих методів?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 10

Чи рекомендували б ви тестовий контроль перевірки знань учнів своїм колегам?

варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест