Археї. Бактерії. Віруси. 7 клас НУШ

Додано: 22 жовтня
Предмет: Біологія, 7 клас
23 запитання
Запитання 1

Позначте назву захворювання, збудником якого є віруси

варіанти відповідей

дизентерія

короста

вітряна віспа

гіпертонічна хвороба

Запитання 2

Віруси -це

варіанти відповідей

 – це неклітинні форми життя, утворені білками та нуклеїновими кислотами, які живуть та проявляють окремі ознаки живого лише в клітинах організмів-«хазяїв».

це жива істота, для якої характерні клітинна будова, процеси життєдіяльності та самоорганізація, що забезпечує самостійне існування в певному середовищі життя.

Запитання 3

Для виготовлення сирів,кисломолочних продуктів та квашення овочів використовують:

варіанти відповідей

віруси


бактерії


рослини

водорості

Запитання 4

За кількістю клітин усі живі організми класифікують на дві групи

варіанти відповідей

одноклітинні і багатоклітинні


вірусні і бактеріальні


коки і бацили

бацили

Запитання 5

Назви групу прокаріотичних організмів,здатних до фотосинтезу:

варіанти відповідей

ціанобактерії

 

вищі рослини

 

водорості


залізобактерії

ціанобактерії, залізобактерії

Запитання 6

Наука,що вивчає віруси,називають

варіанти відповідей

вірусологія


мікологія

 

бактеріологія

ембріологія

Запитання 7

Виберіть характерні особливості бактерій

варіанти відповідей

відсутність ядра


за типом живлення бактерії можуть бути фототрофи і автотрофи

 

живуть в аномальних умовах

наявність ядра

Запитання 8

Археї, які здатні виживати в найекстремальніших умовах, недоступних для більшості інших живих істот, називають

варіанти відповідей

екстротермами

  

 екстрогалами

  

екстремофілами


екстремалами

Запитання 9

Процес утворення метану за участю анаеробних архей це

варіанти відповідей

метаногенез

  

органогенез

 

гаметогенез

 

філогенез

Запитання 10

Речовина яка входить до складу капсиду простих вірусів це

варіанти відповідей

ДНК

 

ліпід

 

білок


 вуглевод

вітамін

Запитання 11

Яка форма біотичного зв'язку бактерій є взаємовигідним співіснуванням (азотфіксуючі бактерії і квасоля)

варіанти відповідей

 паразитизм

 

мутуалізм


коменсалізм

  

конкуренція

 

хижацтво

Запитання 12

При якому біотичному звязку бактерії мають однобічну вигоду (бактерії на шкірі людини)

варіанти відповідей

хижацтво

 

конкуренція

 

 паразитизм

 

 коменсалізм

  

 мутуалізм

Запитання 13

Середовище, в якому живуть бактерії

варіанти відповідей

в живих організмах

  

усюди

 

в повітрі

в воді

Запитання 14

Як живляться бактерії?

варіанти відповідей

фототрофно

 

гетеротрофно

 

хемотрофно

  

автотрофно

Запитання 15

Розмножуються бактерії?

варіанти відповідей

насінням

 

вегетативно

 

 поділом клітини навпіл та спорами

Запитання 16

Найдрібнішими клітинними організмами є:

варіанти відповідей

Рослини

 

 Тварини


 Бактерії

Гриби

Запитання 17

Тип взаємозв’язків між організмами різних видів, за яких 

один з них використовує організм іншого, його житло, залишки їжі чи продукти життєдіяльності, називається ...

варіанти відповідей

мутуалізм

 

коменсалізм

 

хижацтво

паразитизм

Запитання 18

Вірус тютюнової мозаїки (ВТМ) відкритий в якому році?

варіанти відповідей

1891

1892

1893

1894

Запитання 19

Згідно даних Інтернаціонального комітету таксономії вірусів на 2002 рік було описано скільки видів вірусів

варіанти відповідей

11273

11274

11272

11275

Запитання 20

Скільки описано видів архей (станом на сьогодні)?

варіанти відповідей

25 видів

35 видів

45 видів

50 видів

55 видів

Запитання 21

Відкриття збудників туберкульозу, холери, сибірки належать, якому вченому?

варіанти відповідей

Луї Пастеру

Роберту Коху

Іллі Мечникову

Запитання 22

Хто з вчених перший довів, що мікроорганізми відрізняються один від одного

варіанти відповідей

Роберт Кох

Луї Пастер

Ілля Мечников

Запитання 23

Важливе значення для розробки методів боротьби з хвороботворними мікробами мали дослідження, якого вченого?

варіанти відповідей

Іллі Мечникова

Роберта Коха

Луї Пастера

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест