Аудиторія. Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії...

Додано: 22 листопада 2021
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 1776 разів
6 запитань
Запитання 1

Зважаючи на поведінку слухачів, розрізняють види слухання

варіанти відповідей

слухання заради задоволення;

неуважне слухання;

удумливе слухання;

критичне слухання;

задумливе слухання;

емпатичне слухання

Запитання 2

Цілі слухання

варіанти відповідей

запам'ятовування;

аналіз та оцінка змісту;

отримання задоволення;

розуміння;

довірливі стосунки із співрозмовником

Запитання 3

Хороший співрозмовник повинен

варіанти відповідей

уміти слухати;

перебивати співрозмовника;

звертатися на прізвисько;

використовувати етикетні формули;

спілкуватися за принципом "рівний рівному"

Запитання 4

Укажи вислів, що характеризує оратора чи слухача.

варіанти відповідей

Хто багато стріляє, ще не стрілець, хто багато говорить, ще не оратор (Конфуцій).

Немає нiчого небезпечнiшого, нiж пiдступний ворог, але немає нiчого отруйнiшого вiд удаваного друга (Г. Сковорода).

Уникайте тих, хто намагається підірвати вашу віру в себе. Велика людина, навпаки, вселяє почуття, що ви можете стати великим (Марк Твен).

Успіх — це ще не крапка, невдача — це ще не кінець: єдине, що має значення, — це мужність продовжувати боротьбу (Вінстон Черчилль).

Запитання 5

Розташуй елементи тексту-«пазлу» в такому порядку, щоб утворилася зв'язна розповідь. 

1) Свою назву течія отримала від англійського слова «hate», що в перекладі означає «ненависть». У хейтерів своя політика і розуміння світу. Це призвідники дискусій і чвар, які провокують конфліктні ситуації в мережі.

2) Хейтера можна розпізнати за допомогою нецензурних висловів, образ на адресу невідомих людей і неаргументованих висловлювань. Культура спілкування йому однозначно невідома.

3) Хейтер (гейтер) — це людина, яка живе в інтернеті та агресивно реагує на будь-яку інформацію, яку вона тільки бачить.

варіанти відповідей

1,2,3.

3,1,2

2,3,1

2,1,3

Запитання 6

Укажи текст, у якому  мовець зумів завоювати увагу й довіру аудиторії. 

варіанти відповідей

— Чоловіче ... жінко ... що ви робите? схаменіться, я тут нічого не винен, це все від Бога ... — мало не плакав Тихович. — Ваш виноградник заражений, на корінцях зараза, вона може перейти на сусідні виноградники ... Я мушу вирубати ваш виноградник ...

Маріора скочила, як опечена.

— Зараза? — скрикнула вона. — На корінцях зараза? .. — І вмить, як дика кицька пазурами, почала розграбувати пальцями землю під кущем. Докопавшись до корінців, вкритих філоксерою, вона рвала їх і їла з землею разом, примовляючи:

— Зараза, кажете? Хай же я перша вмру від тої зарази ... хай я не доживу до вечора ... Ох, коли б мені вмерти від тої зарази...(М. Коцюбинський)

Часом траплялося, що Лілі раптом серйознішала, її захоплювали незвичайні ідеї, і вона завзято бралася їх здійснювати.

— Чілдрен, — сказала Лілі,— я відкриваю курси англійської мови. Записуйтесь. От побачите — я буду найкращою у світі вчителькою.

Діти приходили на заняття, ніби це й справді були курси. Лілі повчала їх з поважною міною, почепивши на носа невідомо де роздобуті окуляри. Розмовляла тільки англійською мовою і вимагала у відповідь того ж. Цілих два тижні на уроках ніхто не порушував дисципліну (Н. Бічуя).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест