Прочитай уважно текст і дай відповіді на запитання
Ліки для Буцика
Дід Василь щоранку виводить Буцика пастися на леваду. Максимко час від часу бігає до телятка, носить йому траву або скоринки хліба.
Якось прибіг Максимко до Буцика і дає морквину, а той не їсть, а лише мукає: му-у-у, му-у-у... Жалісно так.
Максимко спочатку здивувався, що бичок не хоче морквини, бо раніше хрумав залюбки, а потім занепокоївся: чи, бува, не захворів Буцик?
Хлопчик прудко помчав до дідусевої хати, відшукав коробку з таблетками та порошками, висипав ліки в кашкет і тільки-но вибіг на подвір'я, аж назустріч іде дід Василь.
- Ти куди це? — запитав онука.
- Дідуню, біда! Буцик захворів. Мукає і мукає і моркви не їсть. Я йому ліки несу. Ось, дивіться.
Дід Василь зазирнув у кашкет і всміхнувся:
- Ти, Максимку, не ті ліки приготував. Буцик, мабуть, води хоче. Я його, здається, забув уранці напоїти.
- Дідуню, а можна я принесу води?
- Якщо подужаєш, то чому ж ні?
- Подужаю!
Максимко схопив відро і подався до криниці. Набрав повнісіньке відро води, несе на леваду. Буцик побачив здалеку — й ну вибрикувати. Доки телятко пило, Максимко погладив його шию й промовляв:
- Пий, Буцику, пий. Я тобі зараз ще й бур'янцю нарву... Напилося телятко вволю, підняло мокру мордочку і знову тихенько:
Му-у-у, му-у-у...
Максимко дивиться на бичка і не може второпати— чому він знову мукає? Та саме підійшов дід Василь. У руках він тримав косу.
- Дідуню, а він знову мукає.
- То він, Максимку, дякує за воду.
1.Кого виводить пастися дід Василь на леваду? (Левада-присадибна ділянка із сінокосом,городом,плодовими дееревами).
2.Чому занепокоївся Максимко?
3.Як хлопчик хотів допомогти теляткові?
4.Чому усміхнувся дід Василь, коли почув, що онук хоче лікувати телятко таблетками?
5.Обери правильну послідовність подій
6.Як змінилася поведінка Буцика, коли він побачив відро з водою?
7.Чим ще хотів пригостити Буцика Максимко?
8.Чому Буцик мукав після того як напився води?
9.Яке слово загубилось у реченні ∶
Мукає і мукає і ________ не їсть.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома