Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
9
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Марія Приймаченко народилася в...варіанти відповідей
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Наймолодший паралімпієць збірної України?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Твір "Походження назви Переяслав" - це
16
Літературне читання, 3 клас
Створено 29 жовтня
Приклад запитання: Визнач жанр твору " Про Сірого Ворона та чарівні окуляри".
7
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: В яку пору року відбувалися події, описані у вірші А Качана "Рідні береги"?
6
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: У творі "Лопотуха Мила" В. Н. Шаройко, що робила Мила, замість того щоб вчитись?
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Усна народна творчість - це твори, які ...
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Про кого автор писав?"Наймолодша дитина в сім'ї. Весела, кмітлива, мамине золотко"
12
Літературне читання, 3 клас
Створено 24 жовтня
Приклад запитання: Найстаршого сина звали
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Казка "Вечірник, Полуночник і Світанок" - це...
20
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Що змайстрував троль?
9
Літературне читання, 3 клас
Створено 23 жовтня
Приклад запитання: Отфрід Пройслер - це...
15
Літературне читання, 3 клас
Створено 20 жовтня
Приклад запитання: Казка "Язиката Хвеська" відноситься до ...
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Кирило Кожум'яка - це ...
14
Літературне читання, 3 клас
Створено 20 жовтня
Приклад запитання: 1.Алла Коваль – це
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Вибери правильний рядок.Усна народна творчість об′єднує ...
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Про кого розповідалося в Книзі?
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Де жив князь?
13
Літературне читання, 3 клас
Створено 17 жовтня
Приклад запитання: Казка "Вечірник, Полуночник і Світанок" - це...
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Ким доводилися один одному Герда і Кай?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як у п`єсі- казці називається розмова двох дійових осіб?
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Вибери правильний рядок.Усна народна творчість об′єднує ...
9
Літературне читання, 3 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Спочатку прочитайте текст, а потім дайте відповіді на запитання. Прогаяний день Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори. Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу. Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком. Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба. Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встигну...» Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну». Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів. Прийшла мати ввечері й каже:— Показуй, що зробив, сину. А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв. Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив. Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідорами й каже:— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив. Підвела до великої-великої купи зерна.— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив. Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри працювали. А ти байдики бив. Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив. От що таке прогаяний день. ( 326 слів) В.СухомлинськийДо якого жанру відноситься прочитаний твір?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Кирило Кожум'яка - це ...
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Де відбуваються події в тексті?
10
Літературне читання, 3 клас
Створено 15 жовтня
Приклад запитання: Кого послав князь змієві?
7
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: 2. ТРИ ТОВАРИШІ
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто є автором "Казки про Старого Лева"?
8
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Читай уважно!Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась,почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка йбульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину рукув свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова. (Василь Сухомлинський)
11
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: На якому уроці діти говорили про осінь?