Жанр "Тигроловів":
Як Григорій Многогрішний потрапив до Сірків?
Слова: "Сміливі завжди мають щастя" належать:
Як Григорій дізнався про те, що майор Медвин – десь поруч, у тайзі?
Головна тема роману "Тигролови" - зображення:
Складові елементи сюжету визначено правильно:
Справжнє прізвище Івана Багряного
"чорнобривий, з м'ясистим носом, віком понад тридцять літ... Смокче бордо і читає-смокче "Правду", студіює промову вождя, виголошену на черговому з'їзді ВКП(б). Іноді виймає олівець і щось підкреслює, посміхається захоплено, потім глибокодумно морщить брови, сьорбає бордо і пасе далі вугляними очима по шпальтах газети. В цілім експресі не тримається ніхто так гідно, так незалежно і гордовито, ба навіть трохи презирливо, з таємничою міною і незрівняним почуттям вищості".
Це опис у романі
«Дивна вона… навіть не розуміла, яка вона чарівна… І це дівчина – звіроловка, переможниця страхіть усяких!.. Як та дика коза, що боїться, щоб її не впіймали, і не дається навіть підступити…» – сказано у творі про
Відомим у світі став памфлет письменника, який має назву
Любовна лінія між Григорієм і Наталкою отримали такий розвиток:
Прикмети Григорія Многогрішного:
Назва видання,де друкували свої твори письменники-емігранти.
Оберіть усіх представників "пражан".
Ідеал людини, який сформували поети-емігранти.
Хто був лідером "празької поетичної школи"?
"А мені ти - фата-моргана
На пісках емігрантських Сахар..."
Про кого пише Є.Маланюк?
Виберіть, який епіграф має "Уривок з поеми"
Як називали Є.Маланюка?
"Даремно, вороже, радій,-
Не паралітик і не лірник
Народ мій..."
В уривку наявна алюзія на образ з твору..
Стилос - це...
Який художній засіб використано у рядку "І крізь папери, крізь перо.."
Відчуття ліричного героя себе частинкою свого нескореного славетного народу
-це...
Оберіть історичних осіб,які згадуються у творі Є.Маланюка "Уривок з поеми"
Стилос - це...
"Даремно, вороже, радій,-
Не паралітик і не лірник
Народ мій..."
В уривку наявна алюзія на образ з твору..
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома