Визначте з наданого переліку дій при виявленні постраждалого чи постраждалої першочергову:
Що не треба робити в разі радіаційної аварії?
Визначте правильну відповідь.
Позначте ризики, що не належать до ризиків воєнного часу.
Позначте принципи, покладені в основу законодавства України щодо порятунку й захисту людей у надзвичайних ситуаціях.
До яких тверджень необхідно додати частку «НЕ» говорячи про допомогу / самодопомогу при опіках:
Позначте характерні ознаки предметів, що належать до потенційно небезпечних вибухових виробів.
Зазначте дії, які допомагають долати стрес.
Виберіть споруди, які можуть бути придатними для укриття.
Яких заходів безпеки необхідно дотримуватися при порятунку під час пожежі.
Відзначте дії, які необхідно робити, якщо загорівся ваш одяг
До яких тверджень необхідно додати частку «НЕ»?
Для подання сигналу рятувальникам з-під завалів не дозволяється:
Позначте Ваші дії, якщо укриття зачинене.
Яка надзвичайна ситуація не належить до ситуації техногенного характеру?
Які ознаки небезпечних територій?
Відзначте галузь знань людини, яка вивчає закономірності виникнення емоцій.
У якому місті засновано перший у світі «Музей становлення людини»?
Відзначте діяльність, яка спричиняє деградацію мозку.
Відзначте дії, які не допомагають розпізнати свої емоції.
Відповіддю організму на дію стресового фактора є:
Відзначте дії, які допомагають долати стрес.
Позначте принципи, покладені в основу законодавства України щодо порятунку й захисту людей у надзвичайних ситуаціях.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома