Контрольна робота
1. Хто з героїв твору В. Дрозда "Білий кінь Шептало "ще довго не міг отямитися, розгублено принюхуючись до вим′ятої трави, - сьогодні вперше наполохався блискавки"?
3. Хто вбив дракона у творі Ю.Винничука “Місце для дракона”?
4. Люботинському князеві з повісті-казки Ю.Винничука потрібен був дракон, щоб:
5. Учителем дракона Грицька із повісті-казки Ю.Винничука був:
8. Якої масті був кінь Шептало, повернувшись до стайні після прогулянки (В.Дрозд, “Білий кінь Шептало”)?
10. Чому після смерті дракона зло не зникло?
11. Дракон відрізнявся від своєї рідні тим, що
12.Змалку Шептало любив
Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі
Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з’явився біля Люботина, не влаштовував князя, тому що був
Визначити жанр твору В.Дрозда „Білий кінь Шептало”
Якого символічного образу НЕМАЄ у творі В. Дрозда "Білий кінь Шептало"?
"Людина і природа — взаємопов’язані, бо становлять єдине ціле", - головна думка твору?
Яка головна ідея повісті-казки «Місце для дракона»?
Хто з митців написав твір, у якому герої завжди знайдуть, на кого звалити свої біди, проблеми, негаразди. Самі нічого змінити не хочуть.Що народжується світле і добре,обов′язково знищать, бо такі закони(стереотипи).
На кого був схожий Славко?( Н. Бічуя " Шпага Славка Беркути")?
Що стали казати про Беркуту через півроку тренувань?
... Сутеніє; раптом на галявині - кінь - самотній.
Яке почуття спонукало дракона пожертвувати собою?
Як із трьох товаришів залишилося два?
Про що свідчать ці рядки з драконового вірша?
Але тепер ваш образ, Панно світла,
Як промінь, що крізь ночі проникає,
Мені в очах притьмарених заквітнув.
Чому князь понищив портрети своїх предків?
Установіть відповідність між героєм твору Ю. Винничука «Місце для дракона» і його реплікою
1. Пустельник 2.Дракон 3. Князь 4. Лаврін
А) «Хіба за часів вашого татуся не гнали батогами людей до війська?»
Б) «Я, той, хто ніколи не відчував жалості в бою, розм’як, мов баба, перед оком цього чудовиська».
В) «Якщо зла не буде, звідки добро пізнаєш? »
Г) «Я не хочу гинути, ще й не наживсь. І нікому ніколи зла не вчинив».
Д) «Але, тепер, коли дракона убито, я зостався сам... І нема в мене ані ворога, ані друга».
Які з ілюстрацій не відповідають сюжету
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома