“Білий кінь Шептало”

Додано: 11 квітня 2023
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 823 рази
26 запитань
Запитання 1

Ідея оповідання "Білий кінь Шептало"

варіанти відповідей

засудження легковажності, гордості

заклик до активної життєдіяльності

захоплення прагненням особистості позбутися жалю

нівелювання самобутньої особистості під впливом натовпу

Запитання 2

Головна проблема твору

варіанти відповідей

формування особистості, роздвоєність її душі

підступність і зрада

людина та природа

мораль і бездуховність

Запитання 3

Кульмінація оповідання

варіанти відповідей

головне - знати про свою білизну

Шептало біля водопою

на волі кінь відчув себе особистістю

самотність коня

Запитання 4

Шептало змалку ненавидів

варіанти відповідей

табун, гурт

самотність

пихатість Степана

бригадне дворище

Запитання 5

Інші коні недолюблювали Шептала, бо

варіанти відповідей

він не любив бути в загорожі

у нього не загоїлась рана, уподобана гедзями

на пасовиську хотів бути на самоті

у нього особливі стосунки із конюхом

Запитання 6

Кінь найбільше соромився

варіанти відповідей

становища робочої худоби

бути осторонь від інших коней

зневаги конюха

прикидатися покірним

Запитання 7

Подумки Шептало критикував деяких коней за

варіанти відповідей

надзвичайну покірність

бездіяльність

обмеженість

сором'язливість

Запитання 8

Кінь забуває про все, окрім

варіанти відповідей

відрази після водопою

безглуздого кружляння в приводі

тремтливої ілюзії волі та влади

глузування з нього інших коней

Запитання 9

Шептало піднімає голову й ласкаво ірже, бо

варіанти відповідей

Степан часто направляє його до міста

його охоплює почуття солідарності з конюхом

нарешті подружився з іншими кіньми

він може більше відпочивати

Запитання 10

Глибока образа охопила душу білого коня, коли

варіанти відповідей

його постійно залишали самотнім

треба котити воза до міста

його позбавили відпочинку

Степан вдарив його батогом

Запитання 11

Мати розповідала Шепталові про

варіанти відповідей

любов до життя

покірність і слухняність

волю

гордих білих коней

Запитання 12

Усе життя для Шептала запаморочливо пахнув святковістю

варіанти відповідей

ліс

луг

цирк

водопій

Запитання 13

В образі білого коня письменник зобразив...(В. Дрозд " Білий кінь Шептало")

варіанти відповідей

людину, яка хоче бути вільною, яскравою

людину, яка хоче жити в гармонії з природою 

людину, яка не хоче працювати задарма

людину, яка душевну красу цінує більше, ніж матеріальні блага

Запитання 14

Визначте рядок, у якому зазначено проблеми, порушені в оповіданні В. Дрозда «Білий кінь Шептало».

варіанти відповідей

знищення природних багатств, рідкісних рослин

проблема людини в суспільстві, її знеособлення, питання дійсності та мрії

збереження навколишнього середовища

питання збереження деяких видів тварин

Запитання 15

Серед проблем, які постають у творі В. Дрозда "Білий кінь Шептало", немає проблеми...

варіанти відповідей

людини в суспільстві

свободи і неволі

дійсності і мрії

вірності і зради

Запитання 16

Кінь Шептало з оповідання В. Дрозда пишався... (дві відповіді)

варіанти відповідей

своєю силою, красою, незвичайністю

тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким

тим, що він був чемпіоном з бігу

 своїми предками — цирковими кіньми

Запитання 17

Чому Шептало вирішив обмаститися у грязюці перед тим, як повернутися до стайні?

варіанти відповідей

боявся, що Степан вважатиме, ніби він хоче показати норов

до важкої праці не годиться іти, сяючи чистотою

переживав, що коні не впізнають його у такому білосніжному красеневі

соромився своєї справжньої масті

Запитання 18

Що стало причиною втечі Шептала з табуна?

варіанти відповідей

"— Дядьку Степане! Казав завфермою, щоб Ви до приводу конячину прислали, бо на завтра свиням зе­лені немає"

"Хтось зачепив Шептала копитом — дві молоді кобилки затіяли посеред вулиці, за кілька кроків од Степана, жартівливу бійку."

"— Ах ти ж, ледаче зілля!"

"— Но-но! — суворо гукнув хлопчак, пробуючи пужалном коневе стегно. — Не балуй!"

Запитання 19

Виберіть усі правильні відповіді. Чому Шептала найбільше гнітив процес водопою?

варіанти відповідей

 ніхто не питав Шептала, хоче він пити чи ні

змушений був штовхатись і лізти наперед, у тісняву, ніби звичайний кінь

вода завжди була каламутною та іржавою

доводилося тертися об спітнілі кінські боки

Запитання 20

У чому полягає "інстинкт білого коня" Шептала? (2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

білий - не такий, як усі: білі коні створені лише для осіб королівської крові

Супроти вітру довго не пробіжиш, і розумніше до часу прикинутися скореним, залишившись у душі вільним, аніж бути скореним насправжки

як не намагайся, білий кінь завжди буде "білою вороною" у табуні, тому не варто й пробувати зближуватися з кимось

білий - особливий, не створений для упряжі чи іншої важкої та принизливої роботи

Запитання 21

Кого описує цитата "Маленький чоловічок, навіть не білий, а якийсь землисто-сірий, з брудними, корявими ручиськами"?

варіанти відповідей

Степана

підпасича

Шептала

Запитання 22

Які види робіт були найбільш неприємними для Шептала? (3 правильні відповіді)

варіанти відповідей

орати

ходити в упряжі

крутити привід

їздити до міста

Запитання 23

Втеча Шептала у творі є

варіанти відповідей

зав'язкою

розв'язкою

кульмінацією

розвитком подій

Запитання 24

Трагедія коня Шептала у тому, що він ...

варіанти відповідей

виявився внутрішньо недостатньо сильним, щоб скористатися здобутою волею

він образився на конюха

не міг виступати в цирку, як його предки

був самотнім, бо табун його не сприймав

Запитання 25

Правильна послідовність подій у творі вказана у рядку

варіанти відповідей

Грозова ніч, спогади Шептала про дитинство, коней женуть на водопій, повернення Шептала до стайні.

Коней женуть на водопій, грозова ніч, втеча Шептала, Степан б'є коня батогом

Коні на водопої, хлопчик ударив Шептала, купання коня у річці, повернення до стайні.

Грозова ніч, Степан вирішив узяти Шептала до міста, кінь утік, повернення до стайні

Запитання 26

Образ батога символізує:

варіанти відповідей

владу

непокору

життєлюбність

силу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест