Історично сформована сукупність усіх видів організмів, які населяють ділянку місцевості з однорідними умовами існування й взаємодіють між собою - це...
Виберіть у структурі екосистеми можливі взаємозв'язки між біотичною та абіотичною його частинами. (на схемі зв'язки позначені цифрами):
Екосистема і біоценоз - це тотожні поняття?
Виберіть із запропонованих елементів біогеоценозу ті, що належать до його біотичної частини:
Для якої із структур біогеоценозів характерна ярусність?
Виберіть організм з біоценозу океану, що відноситься до продуцентів?
Біогеоценоз - це відкрита біологічна система?
Кожен біоценоз характеризується таким поняттям, як видове різноманіття. Що включає в себе це поняття:
Достатня кількість тепла на певній території сприяє збільшенню кількості видів, які там проживають. Наприклад, відмінності в видовому різноманітті вологого тропічного лісу та тайги є очевидною. Але нам добре відомо, що на території пустель теж тепло, проте вони не відзначаються великим видовим різноманіттям. Чому:
В дубовій діброві живе багато видів птахів: синички, дятли, сови. Тут мешкають різні комахи, ростуть гриби, мохи, злакові трави. Який із видів буде едифікатором у цьому біоценозі:
В біоценозах коралових рифів є велике видове багатство в той час, як в калюжах чи невеликих штучних ставках це багатство значно менше. Чим можна пояснити це явище, якщо вважати, що температура води в обох випадках є приблизно однаковою:
Чи існує різниця між поняттями екотоп та біотоп?
Сукупність організмів, які мешкають на певній території, взаємодіють між собою це?
До природної екосистеми відносимо?
На які компоненти поділяється екосистема?
Послідовність організмів - споживачів корму це
Хто відноситься до споживачів?
Хто відноситься до утворювачів?
Що утворюють усі екосистеми?
Хто обгрунтував, що організми , які мешкають в різнихсередовищах життя, змінюють зовнішні оболонки Землі?
Який шар захищає нашу планету від шкідливого космічного випромінювання?
Чи змінюються природні екосистеми?
Які це раптові зміни в екосистемах?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома