На схемі наведено об'єкти різних рівнів організації живої природи та їхні складові. Укажіть правильну комбінацію для заповнення пропусків.
Метод біологічних досліджень, що ґрунтується на спостереженні, широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до XVIII століття біологи використовували його, намагаючись узагальнити результати спроб систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах за його допомогою відкривають нові види організмів, досліджують макро- й мікроструктури. Укажіть цей метод.
На рисунку зображено різні біологічні об’єкти. Укажіть усі правильні твердження щодо їхніх рівнів організації.
І. Об’єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Об’єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об’єктами 1 і 2.
ІІІ. Об’єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи.
Місце та перебіг біохімічних процесів у клітині вивчають за допомогою методу:
Який рівень організації живої матерії забезпечується взаємодією різних органів, об'єднаних у системи органів?
На рисунку наведено графіки коливання чисельності популяції певних видів тварин. Дані збиралися протягом кількох десятків років. Метод досліджень, який застосовано під час отримання наведених даних,
На рисунку зображено біологічний об’єкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?
На рисунку наведено графіки залежності швидкості ферментативної реакції (v) від рН середовища.
Метод досліджень, який застосовано для отримання наведених даних, -
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома