Біологія 10 кл. Узагальнення знань з теми: Біорізноманіття.

Додано: 12 листопада 2021
Предмет: Біологія, 10 клас
Копія з тесту: Біорізноманіття
Тест виконано: 725 разів
24 запитання
Запитання 1

Найвищий таксон в сучасній систематиці:


варіанти відповідей

Царство

Домен

Імперія

Відділ

Запитання 2

Критерій виду, що визначає кількість і структуру хромосом виду, його каріотип:

варіанти відповідей

морфологічний

  генетичний 

  біохімічний

 репродуктивний

Запитання 3

Прості віруси мають:

варіанти відповідей

білкову оболонку  

ліпопротеїдну оболонку  

 ферменти

ДНК

Запитання 4

Бактеріофаги паразитують у клітинах:

варіанти відповідей

  тварин 

рослин 

  бактерій

 

 людини

Запитання 5

У справжніх грибів клітинна стінка з :

варіанти відповідей

 муреїну

хітину 

 целюлози  

псевдомуреїну

Запитання 6

Справжні гриби запасають:

варіанти відповідей

  целюлозу 

крохмаль  

  глікоген

ламінарин

Запитання 7

Гриби більше систематично споріднені з:

варіанти відповідей

  археями  

рослинами  

  тваринами

бактеріями

Запитання 8

Хлоропласти вищих рослин виникли з

варіанти відповідей

  ціанобактерій 

хемобактерій 

 вірусів

Запитання 9

Захворювання, що спричиняються пріонами:

варіанти відповідей

  губчаста енцефалотапія 

синдром набутого імунодефіциту  

  серпоподібна - клітинна анемія 

  веретеноподібність бульб картоплі

Запитання 10

Яка з наведених біологічних властивостей живи систем характерна для вірусів:

варіанти відповідей

  здатність самостійно синтезувати білки 

здатність до мутацій;  

 ріст і розвиток

подразливість  

Запитання 11

До цвілевих грибів відносять:

варіанти відповідей

маслюки 

  дріжджі

  пеніцил

Запитання 12

Органи дихання губок:

варіанти відповідей

  зябра

 відсутні  

 легені

дихальця

Запитання 13

Сланеву будову мають:

варіанти відповідей

  гриби 

плауни 

  водорості  

 лишайники

Запитання 14

Покриви хордових тварин:

варіанти відповідей

  пір’я  

луска

  кутикула

  

хітиновий панцир

Запитання 15

До групи екскавати належать:

варіанти відповідей

  трихонімфа  

ламінарія  

  інфузорія   

комірцевий джгутиконосець

Запитання 16

До групи аморфеї належать:

варіанти відповідей

  дріжджі  

кульбаба 

   інфузорія

 трипаносома

Запитання 17

Для насіннєвих рослин характерно:

варіанти відповідей

пилок  

  запліднення не залежить від води

запліднення залежить від води  

  наявність судин

Запитання 18

Встановіть відповідність

1.кораліна; 2.сосна сибірська; 3. сфагнум

А- Насіннєві; Б-Мохи; В-Червоні водорості

варіанти відповідей

  1-Б; 2-А; 3-В

1-А, 2-Б; 3-В  

  1-В; 2-А; 3-Б 

Запитання 19

Встановіть відповідність

А-Хордові; Б- Членистоногі; В-Жалкі

1.гідра прісноводна; 2. рак річковий; 3. біла акула;

4. комар, 5. кобра

варіанти відповідей

  А-3,5; Б- 2,4; В-1

А-1,2; Б- 3,4; В-5 

 А-3; Б- 2,4; В-1,5

Запитання 20

Встановіть відповідність

А-Хордові, Б- Павукоподібні, В-Молюски

1.восьминіг, 2. кліщ павутинний, 3. голуб сизий,

4. хамелеон, 5. каракурт, 6. мідія

варіанти відповідей

  А-3; Б-2,4,5; В-1,6

А-1,3; Б-2,4; В-5,6 

  А-3,4; Б-2,5; В-1,6

  

Запитання 21

Чим насінні рослини відрізняються спорових?

варіанти відповідей

  статевий процес відсутній  

статевий процес не залежить від води  

  гаметофіт існує самостійно 

 гаметофіт зменшений до кількох клітин

Запитання 22

Чому губки не відносять до справжніх багатоклітинних тварин?

варіанти відповідей

  живляться фільтраційно  

не мають тканин і органів  

  не рухаються

Запитання 23

Чим мохоподібні відрізняються від інших спорових рослин?

варіанти відповідей

  переважає гаметофіт 

переважає спорофіт  

  не мають коренів 

 не мають статевого розмноження

Запитання 24

На уроці біології для обговорення особливостей вірусів клас поділили на дві групи. Перша група висловила судження про те, що віруси є внутрішньоклітинними паразитами. Друга група зазначила, що клітини вірусів побудовані простіше за клітини бактерій. Яка група висловила правильне судження: 

варіанти відповідей

  лише друга 

лише перша 

  жодна з груп 

  обидві

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест