Спільним для грибів і рослин є (обрати всі варіанти)
Ріжкові гриби за способом живлення
Пліснява на хлібі викликана грибом
До хвойних рослин належить :
Типи живлення грибів:
Гриби подібні до тварин:
Переваги покритонасінних рослин:
Домен Еукаріоти включає....
Назвіть організми, яким притаманні рефлекси:
Найчисельнішою групою тварин на Землі є :
Принцип бінарної номенклатури в біології запровадив:
Ці одноклітинні організми невід'ємний компонент в хлібопекарстві. Визначіть назву та систематичну групу цього організму.
До особливостей рослин НЕ належить така властивість:
Організми, яким властивий гетеротрофний спосіб живлення:
Основними ознаками тварин є:
Оберіть ознаки, що характеризують вид, зображений на ілюстрації
За описом розпізнайте, до якої групи живої природи належать:
Молекулярний рівень життя;
субмікроскопічні розміри;
внутрішньоклітинний паразитизм;
здатність до самовідтворення
за описом розпізнайте, до якої групи живої природи належать:
Без’ядерні організми;
клітинна оболонка з псевдомуреїну;
клітинні мембрани одношарові, з фітанолгліцеридів;
ДНК має інтрони, є білки-гістони
з опису визначте, до якої групи живої природи належать:
Без’ядерні організми;
клітинна оболонка з муреїну;
клітинні мембрани двошарові, з фосфоліпідів;
ДНК без інтронів, немає білків-гістонів
Пристосованість до певних умов існування передбачає критерій
Який світлочутливий пігмент забезпечує фотосинтез у солелюбних археїв-галофілів?
Який світлочутливий пігмент забезпечує фотосинтез у солелюбних археїв-галофілів?
Установіть відповідність між групою вищих рослин і представниками.
А Справжні мохи
Б Папороті
В Хвойні
Г Квіткові
1 молодильники, баранець
2 сфагнум, політрих
3 тис, туя, кипарис
4 магнолія, робінія
5 щитник, орляк
Установіть відповідність між групою справжніх тварин і представниками.
А Жалкі
Б Плоскі черви
В Круглі черви
Г Членистоногі
1 Венерин пояс, мнеміопсис
2 Аскариди, гострики
3 Дафнії, комарі
4 Планарії, сисуни
5 Актинії, гідри
виділення та опис зовнішніх ознак у особин одного виду передбачає
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома