Біосинтез білка.Задачі на транскрипцію,трансляцію,репарацію.

10 запитань
Запитання 1

Білок складається з 100 амінокислот. Скільки нуклеотидів у ділянці молекули і РНК, що є матрицею для цього білка

варіанти відповідей

300

600

100

230

Запитання 2

Білок складається з 100 амінокислот. Скільки нуклеотидів у ділянці молекули ДНК, яка кодує цей білок

варіанти відповідей

300

200

600

100

Запитання 3

Фрагмент молекули ДНК складається з нуклеотидів

АТЦ-ТТГ-ГЦЦ-ААТ. Укажіть послідовність нуклеотидів на іРНК

варіанти відповідей

АТЦ-ТТГ-ГЦЦ-ААТ

ТУГ-УУЦ-ЦГГ-ТТУ

ТАГ-ААЦ-ЦГГ-ТТА

УАГ-ААЦ-ЦГГ-УУА

Запитання 4

Гени, що не несуть інформацію про білок називаються

варіанти відповідей

екзони

інтрони

мутони

рекони

Запитання 5

Інформативні ділянки структурних генів, що кодують інформацію про білок

варіанти відповідей

інтрони

екзони

мутони

рекони

Запитання 6

Як називається триплет нуклеотидів у іРНК, що не кодує жодної амінокислоти

варіанти відповідей

код

антикодон

стоп-кодон

кодон

Запитання 7

Виявіть пошкоджену ділянку ДНК в результаті дії шкідливого чинника,якщо неушкоджений ланцюг такий: ААТ АГЦ ТТА ЦЦТ АГЦ.

іРНК,що синтезована на зміненому ланцюзі - така:УУА ГГЦ УАЦ ГГА УЦГ

варіанти відповідей

ААТ АГЦ

ЦЦТ АГЦ

ГГЦ УАЦ

АГЦ ТТА

Запитання 8

Ланцюг ДНК має вигляд: ГАА ЦГЦ АТГ ЦГА.

В якій послідовності під час трансляції до функціонального центру рибосом надходять тРНК з антикодонами

варіанти відповідей

ЦУУ ГЦГ УАЦ ГЦУ

ГАА ЦГЦ АТГ ЦГА

ГАА ЦГЦ АУГ ЦГА

ЦТТ ГЦГ ТАЦ ГЦТ

Запитання 9

Ділянка ДНК має вигляд:

АТА ГТЦ ЦГА ГТА ТЦЦ

ТАТ ЦАГ ГТЦ ЦАТ АГГ

Який з цих ланцюгів кодував білок з таких амінокислот:

Ізолейцин-валін-аргінін-валін-серин

варіанти відповідей

перший ланцюг

другий ланцюг

жоден не підходить

обидва ланцюги

Запитання 10

Білок має вигляд МЕТІОНІН- ГЛІЦИН-ПРОЛІН-ТРЕОНІН-ВАЛІН

Яки послідовністі триплетів відповідають цій структурі білка?

варіанти відповідей

АУГ УГА УЦГ УГГ ААА

АУГ ГГУ ЦУА АЦУ ГУЦ

АУГ ЦЦЦ ГГГ АЦА ГУГ

АУГ ГГГ ЦЦЦ АЦЦ ГУГ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест