Blender

Додано: 24 листопада 2023
Предмет: Інформатика, 11 клас
Копія з тесту: Blender
32 запитання
Запитання 1

За допомогою розгортки можна назначати текстуру


варіанти відповідей

кожному полігону

одному полігону

жодному полігону

Запитання 2

Для переходу у режим редагування потрібно натиснути клавішу

варіанти відповідей

ESC 

ТАВ

CTRL

Запитання 3

В алгоритмі створення UV-розгортки куба для виділення потрібних ребер, потрібно утримувати клавішу 

варіанти відповідей

Shift

Home (End)

Alt

Запитання 4

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе кілька категорій об'єктів:

варіанти відповідей

полігон

матеріали та текстури

джерела світла

віртуальні камери


Запитання 5

Чи погоджуєтесь Ви з твердженням, що рендеринг - це процес отримання зображення моделі за допомогою відповідного програмного забезпечення?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 6

Початкові об'єкти сцени?

варіанти відповідей

квадрат, світло, курсор

куб, шар,камера

вікно, світло, куб

куб, світло, камера

Запитання 7

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

 переміщення

 дублювання (клонування)

 сканування

 обертання 

  копіювання 

Запитання 8

Оберіть сфери застосування 3D-графіки?

варіанти відповідей

Реклама і маркетинг

Кінематограф

Комп'ютерні ігри

 Архітектура та дизайн інтер'єрів

  Музика

 Промисловість

Запитання 9

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

 дві

   

три 

  

безліч

  

одна

Запитання 10

Обери програми за допомогою яких можна створювати тривимірні моделі.

варіанти відповідей

Wings3D

Power Point

  3ds Max

Maya

GIMP

Blender

Cinema 4D

Запитання 11

Тривимірне моделювання - це...

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, який присвячено методам створення зображень або відео шляхом моделювання об'ємних об'єктів у тривимірному просторі.

 

 зоровий об'ємний прообраз певного об'єкта.

 процес створення тривимірної моделі об'єкта.

описується сукупністю вершин разом із просторовими координатами.

Запитання 12

Екструдування можна виконувати за допомогою гарячої клавіші .

варіанти відповідей

E

G

R

Q

Запитання 13

Алгоритм трансформацій екструдування


варіанти відповідей

Перейдіть у режим редагування

Виберіть грань, яку будете екструдувати.


Натисніть Е або виберіть відповідний інструмент

Натисніть гарячу клавішу Ctrl+Z

Запитання 14

Вибери  означення Камери.

варіанти відповідей

це джерело освітлення сцени

це позиція тривимірного курсору на сцені

це точка спостереження сцени

Запитання 15

Візуальні властивості об'єкта, наприклад колір, дзеркальна чи шорстка поверхня тощо задаються

варіанти відповідей

джерелом світла

віртуальними камерами

екструдуванням

матеріалами та текстурою

Запитання 16

Завдяки чому досягається ефект об'ємності зображення? 

варіанти відповідей

деформації об'єктів

 імітації природних матеріалів на поверхнях

 проекції малюнка на площину

 імітації світла й тіні на об'єкті

Запитання 17

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу.

варіанти відповідей

 Текстура 

 Властивості малюнка

 Рельєф

Прозорість

Запитання 18

Оберіть параметри камери

варіанти відповідей

глибина різкості

ширина огляду

навколишнє перекриття

якість зйомки відео

Запитання 19

Для обертання об'єкта, потрібно обрати інструмент, позначений цифрою...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 20

Для переміщення об'єкта використовують інфтрумент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 21

Будь-яка сцена у Blender містить початковий набір об'єктів. Оберіть їх серед запропонованих:

варіанти відповідей

Об'єкт

Джерело світла

Матеріал

Камера

Рендер

Текстура

Запитання 22

На малюнку ввімкнений режим редагування:

варіанти відповідей

вершин

ребер

граней

режим редагування не увімкнено

Запитання 23

Скільки осей має сцена, де розміщається об'єкт?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 24

Що дозволяє швидко створити кілька однакових об'єктів?

варіанти відповідей

Групування

Дублювання

Додавання

Переміщення

Запитання 25

Частиною якого розділу інформаційних технологій є 3D графіка?

варіанти відповідей

Комп'ютерної графіки

Растрової графіки

Векторної графіки

Фрактальної графіки

Запитання 26

Обери значок програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 27

Вибери  означення Камери.

варіанти відповідей

це джерело освітлення сцени

це позиція тривимірного курсору на сцені

це точка спостереження сцени

Запитання 28

До примітивів в програмі Blender відносяться

варіанти відповідей

циліндр, тор, вектор

куб, сфера, тор

куб, сфера, прямокутник

Запитання 29

Які дії можна виконувати тільки в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

змінювати форму об'єкта

переміщувати об'єкт

переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 30

Жовті крапочки, які з'явилися після натискання Tab (редагування) - це

варіанти відповідей

Ребра

Грані

Вершини

Активні точки

Запитання 31

Чим здійснюється 3Д-друк?

варіанти відповідей

3Д-машиною

3Д-принтером

3Д-cтанком

3Д-апаратом

Запитання 32

Які дії можуть виконуватись під час екструдування?

варіанти відповідей

видалення об'єкта

видовження об'єкта

видалення вершин об'єкта

створення "відростків"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест