Blender. Анімація без деформації об'єктів.Ключові кадри

Додано: 11 травня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 255 разів
12 запитань
Запитання 1

Можливості програми Blender


варіанти відповідей

не обмежуються створенням комп’ютерної анімації

обмежуються створенням комп’ютерної анімації

Запитання 2

Найбільш розповсюдженим на сьогодні методом створення анімації є

варіанти відповідей

покадрова технологія 

технологія «Ключових кадрів»

технологія «Захоплення руху» 

Запитання 3

До відеостандарту, який використовується у США та Японії, 30 fps відносяться

такі опції частоти кадрів 


варіанти відповідей

Film


NTSC


Pal


Запитання 4

До кіностандарту, 24 fps відносяться такі опції частоти кадрів 

варіанти відповідей

Film


NTSC


Pal


Запитання 5

До європейського відеостандарту, 25 fps відносяться такі опції частоти кадрів 

варіанти відповідей

Film


NTSC


Pal


Запитання 6

Для створення анімації на 30 с при 24 fps


варіанти відповідей

знадобиться 1800 кадрів

знадобиться 720 кадрів

знадобиться 824 кадрів

Запитання 7

У полі Start вказано редактора Timeline


варіанти відповідей

кінцевий кадр анімації

початковий кадр анімації

Запитання 8

Тип ключа Location


варіанти відповідей

фіксує поворот об’єкта

фіксує розташування об’єкта

фіксує розмір об’єкта

Запитання 9

Тип ключа Scale


варіанти відповідей

фіксує поворот об’єкта

фіксує розташування об’єкта

фіксує розмір об’єкта

Запитання 10

Тип ключа Rotation


варіанти відповідей

фіксує поворот об’єкта

фіксує розташування об’єкта

фіксує розмір об’єкта

Запитання 11

Для запуску рендера анімації, потрібно натиснути комбінацію клавіш

варіанти відповідей

Аlt + F12

Ctrl + F12

Аlt + F2

Ctrl + F2

Запитання 12

Яка кількість ключів фіксується для кожної зміни, якщо вибрати ключ Location, Rotation & Scale ?

варіанти відповідей

3

6

9

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест