Блендер підсумок (модуль)

Додано: 14 грудня 2023
Предмет: Інформатика, 11 клас
Копія з тесту: Блендер підсумок
34 запитання
Запитання 1

Оберіть із варіантів нижче 3D зображення

варіанти відповідей
Запитання 2

1. Які є види комп'ютерної графіки?

варіанти відповідей

растрова графіка 

кольорова графіка

3D графіка 

векторна графіка

Запитання 3

Програми тривимірної графіки можна класифікувати за їх призначенням:

варіанти відповідей

для перегляду 3D-моделей

для створення 3D-зображень - 3D-редактори

для візуалізації (рендерингу) 3D-об’єктів

для видалення 3D-моделей

Запитання 4

Тривимірна графіка, або 3D-графіка, – це

варіанти відповідей


частина комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображень

 створення зображення в комп'ютерній графіці з сукупності геометричних примітивів — (точок, ліній, кривих, полігонів), тобто об'єктів, які можна описати математичними виразами

розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм

 

технологія створення зображень на основі фракталів

Запитання 5

На якому пристрої можна роздрукувати Тривимірні моделі, створені в програмах 3D-графіки?

варіанти відповідей

3D-принтер

сканер

плотер

смартфон

Запитання 6

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

обертання 

дублювання (клонування) 

 висвічування 

переміщення

копіювання 

сканування

Запитання 7

Об'єкти в редакторі Blender можна

варіанти відповідей

групувати

копіювати

дублювати

відсутня правильна відповідь

Запитання 8

За допомогою клавіші S виконується

варіанти відповідей

переміщення

обертання

копіювання

масштабування

Запитання 9

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки?


варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення

Запитання 10

Текстові 3D-об’єкти, створені засобами 3D-графіки, часто використовуються для:

варіанти відповідей

створення логотипів

вдома

роботи з ПК

у рекламі брендів

Запитання 11

У якому режимі роботи з об’єктом можна редагувати текст?

варіанти відповідей

у режимі об'єкта

у режимі редагування

лише після конвертації у графічний об'єкт

всі варіанти правильні

немає правильної відповіді

Запитання 12

Якщо на сцену додано криву, то літери тексту можна розмістити відповідно до цієї кривої?

варіанти відповідей

Так. Необхідно виділити текст, вибрати вкладку Властивості даних об’єкта, Відкрити групу елементів керування  Шрифт ⇒ Трансформація, Вибрати в списку поля Текст по кривій зображення піпетки, Вибрати ім’я кривої в області  Структуратор або будь-яку точку кривої у Вікні 3D-огляду

Так. Необхідно виділити текст, вибрати вкладку Властивості даних об’єкта, Відкрити групу елементів керування  Геометрія ⇒ Трансформація, Вибрати в списку поля Текст по кривій зображення піпетки, Вибрати ім’я кривої в області  Структуратор або будь-яку точку кривої у Вікні 3D-огляду

Ні. Це зробити неможливо

Запитання 13

Для чого виконується перетворення текстового об’єкта в графічний?



варіанти відповідей

для зручного зберігання файлів

для роботи з вершинами, гранями, ребрами

для роботи кутами та вузлами

графічний об'єкт має більш стильний дизайн

Запитання 14

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

Shift

Shading

Запитання 15

Який інструмент дозволяє створити та налаштувати матеріали?

варіанти відповідей
Запитання 16

Інструменти для виконання комплексу операцій з перетворення об’єктів

варіанти відповідей

Примітиви

Модифікатори

Моделі

Екструдування 

Запитання 17

Примітиви, які додаються на сцену під час створення моделі, не мають матеріалів

варіанти відповідей

погоджуюся

не погоджуюся

Запитання 18

Створити модифікатори можна, натиснувши на

варіанти відповідей
Запитання 19

Анімація -це

варіанти відповідей

технічні прийоми створення ілюзії рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів)

нерухомі зображення, які змінюються з певною частотою

шлях об'єктів за заданими параметрами

3-D зображення

Запитання 20

Маркер часу, який зберігає інформацію про властивості об'єкта

варіанти відповідей

Ключове фото

Ключовий кадр

Ключовий слайд

Ключовий файл

Запитання 21

Що треба зробити щоб анімація програвалася циклічно?

варіанти відповідей

Дублювати кадр

Зробити кінцевим 10 кадр

Вказати на шкалі часу кінцевий кадр

Розтягнути ключовий кадр

Запитання 22

Клавіша для створення ключового кадру

варіанти відповідей

E

I

A

S

Запитання 23

Історія анімації нараховує більш ніж

варіанти відповідей

 100 років

 80 років

Запитання 24

Що можна зробити за допомогою часової шкали?

варіанти відповідей

 Налаштувати анімацію

Відтворити анімацію

Збільшити масштаб

Налаштувати сцену

Запитання 25

3-D друк застосовують в:

варіанти відповідей

дизайні

медицині

архітектурі

будівництві

Запитання 26

Вкажіть яка область редактора тривимірної графіки Blender виділена рамкою

варіанти відповідей

рядок стану

властивості

структуратор

вікно 3D-огляду

Запитання 27

Режим "Редагування об’єкту" дає можливість:

варіанти відповідей

розрізати об’єкт на кілька нових граней / ребер / вершин

підняти об’єкт вверх

видавити регіон

витягнути певну грань

обернути об’єкт навколо осі z

Запитання 28

Скільки осей має сцена, де розміщається об'єкт?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 29

Екструдування - це...

варіанти відповідей

Видавлювати / випинати

Видаляти

Вставляти

Переміщати

Запитання 30

До примітивів у програмі Blender відносяться

варіанти відповідей

циліндр, тор, вектор

куб, сфера, тор

циліндр, конус, паралелограм

куб, сфера, прямокутник

Запитання 31

Новий об'єкт вибираємо в меню


варіанти відповідей

Об'єкт

Вибір

Додати

Огляд

Запитання 32

Щоб додати кулю потрібно в меню...


варіанти відповідей

Об'єкт вибрати Сітка → коло

Додати вибрати Сітка → UV-сфера

Об'єкт вибрати Сітка → UV-сфера

Додати вибрати Сітка → коло

Запитання 33

Дублювання об'єкта це


варіанти відповідей

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів

операція створення граней елементів

операція зглажування стиків між елементами

Запитання 34

Blender – це

варіанти відповідей

текстовий редактор

пакет для створення тривимірної комп'ютерної графіки, анімації й інтерактивних застосувань

програмне середовище для об'єктноорієнтованого програмув

графічний редактор

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест