Висока деталізація створюваних моделей і їх реалістичний вигляд досягається завдяки використанню
За допомогою розгортки можна назначати текстуру
В алгоритмі створення UV-розгортки куба для того, щоб видалити куб, що вже є у Blender (X), потрібно скоритстатися комбінацією клавіш:
Для переходу у режим редагування потрібно натиснути клавішу
В алгоритмі створення UV-розгортки куба для виділення потрібних ребер, потрібно утримувати клавішу
Для взаємодії окремих мешів, які є частинами складного об’єкта, доцільно об’єднати їх методом прив’язки
Відмінити зв’язок об’єктів можна сполученням клавіш
Для зв’язування об’єктів потрібно скористатися комбінацією
Поєднати ноди можна через сокети
При виборі меню Edge → Mark Seam
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома