Blender. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. Текстові об’єкти та їх редагування.

Додано: 13 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 149 разів
6 запитань
Запитання 1

Вершини, ребра та грані редагують в режимі редагування клавішею

варіанти відповідей

 Ctrl

Shift

Tab

Запитання 2

На малюнку включений режим редагування:

варіанти відповідей

вершин

ребер

граней

Запитання 3

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу

варіанти відповідей

Рельєф

Текстура

Властивість

Запитання 4

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

Shift

Shading

Запитання 5

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

Матеріал

Сировину

Речовину

Запитання 6

Колір текстури з'єднують з 

варіанти відповідей

Кольором поверхні

Основним кольором

Допоміжним кольором

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест