П’єса “Мартин Боруля” належить до літературного напряму
Хто сказав про Борулю : « Поки був чоловіком – не вередував, а паном зробили – чорт тепер на нього й потрапе»
«Піди ти зараз до Сидоровички …і повчися у неі…». Мова йде про
« Краще жить на світі щасливим мужиком , ніж нещасним паном- це всякий знає». Слова належать
Яким прийомом користується драматург, змальовуючи свого героя на фоні оточення, яке його не розуміє?
Мартину Борулі не властиві всі риси, названі в рядку
Кого з дійових осіб п’єси можна вважати виразником позиції автора?
Іван Карпович Тобілевич обрав собі псевдонім Карпенко від імені батька Карпа, а Карий – від імені ...
Про що мріє Степан?
Мартин Боруля дуже хоче завести в домі
Чому Мартин не хоче видавати заміж дочку за Миколу?
Ким за професією є Красовський?
Які порядки хоче завести Мартин Боруля?
Яку роботу робить Марися перед заручинами?
На яке свято хоче Мартин зробити весілля?
Хто з цих видатних людей належав до театру корифеїв?
Хто каже, що чина, дворянство треба любить, а другої любові немає на світі?
Жанр твору
Через що Мартин не став дворянином?
Виберіть неправильні твердження.
І. Карпенко-Карий писав твори у всіх жанрх, ОКРІМ...
Усі названі твори належать перу І. Карпенка-Карого, ОКРІМ
Корифей - це...
Твір "Мартин Боруля" належить до літературного роду:
Хто назвав Івана Карпенка-Карого -"великий обсерватор людського життя"
Темою твору «Мартин Боруля» є…
Сюжет твору "Мартин Боруля" має багато спільного з відомою комедією...
Епізод, коли Мартин Боруля подає в суд на Красовського, є...
Твір «Мартин Боруля» має такі особливості композиції …
Події у творі «Мартин Боруля» розгортаються в такій послідовності…
Івана Тобілевича було звільнено з державної служби через …
Новаторство драматургії І. Карпенка-Карого полягає в тому, що…
Наскрізно у творчості Івана Карпенка-Карого проходить тема…
Прототипом Мартина Боруля є:
Головну думку твору «Мартин Боруля» можна увідповіднити з прислів’ям
«Сміхом крізь сльози» можна схарактеризувати зображене в обох творах рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома