Укажіть рослину, яка не утворює плодів
Укажіть одиницю класифікації, що об’єднує різні види суниць.
Під час досліду учні висадили у а горщрки з грунтом по кілька зернівок пшениці.
Ґрунт в обох горщиках поливали, але перший помістили на підвіконні, а другий - у непрозору шафу. За декілька діб з’явилися проростки.Порівнявши їх, учні переконалися, що:
26.Установіть відповідність між групою організмів (1—4) та її характеристикою (А—Д).
1 рослини--------А у їхніх клітинах є вакуолі, але немає пластид
2 тварини--------Б клітинні оболонки (стінки) містять целюлозу
3 гриби-----------В надмембранний комплекс представлений глікокаліксом
4 еубактерії----Г клітинні оболонки (стінки) містять муреїн
Укажіть медоносну рослину
Учні порівнювали рослини різних угруповань і запропонували кілька суджень правильним є судження що серед
Проаналізуйте твердження стосовно рослин, збереженої на рисунку, правильні 1 цю рослину занесено до червоної книги України. 2 ця рослина належить до Пасльонових 3 плід цієї рослини ягода
Укажіть рослину, яка утворює коренеплоди.
.Друга частина.
Досліджуючи біологічні властивості мохоподібних школярі зясували, що
Проаналізуйте твердження щодо об`єктів зображених на малюнку і вкажіть правильні. I- усі об`єкти є насінними рослинами, II - об`єкти позначені цифрами 1 - 4 є споровими рослинами,III -рослина позначена цифрою 5 належить до покритонасінних рослин.
Укажіть голонасінну рослину
Селекціонери серед сільськогосподарських рослин створюють нові
Двоє учнів під час прогулянки у парку побачили на стовбурі дерева гриб-трутовик. Один учень сказав, що тіло гриба складається з окремих ниток-гіфів, а другий стверджував, що у цього організму відсутні тканини. Хто з них має рацію?
23. Проаналізуйте таррдження стосовно рослини, зображеної на рисунку, й укажіть пррвильні. ( Квасоля)
І — розмножується насінням;
II — запилюється за допомогою вітру;
III — формує сухі плоди.
Укажіть рослини, викопні форми яких, на думку вчених, утворили поклади кам’яного вугілля.
Проаналізуйте твердження стосовно цитоплазми рослинної клітини та вкажіть правиль ні. І — перебуває в постійному русі; II — містить органели.
Частина третя.
Проаналізуйте твердженняження стосовно зображеної на рисунку рослини. Чи є серед них правильні? І — належить до голонасінних рослин, II-характеризується наявністю насіння й насінного зачатка, відсутністю плодолистків і плодів; III — запліднення залежить від наявності води.
Як називають вегетативне тіло гриба?
Сукупність рослин одного виду з певними спадковими особливостями, створеними людиною у результаті штучного добору, — це
Протягом історичного розвитку у квіткових рослин виникли пристосування для перенесення пилку. Укажіть ознаку вітрозапильних рослин
Укажіть правильний перелік органел, у яких синтезується АТФ.
Частина три.
Проаналізуйте твердження стосовно будови стебла деревної рослини й укажіть правильні. I - цифра 1 вказує на серцевину; II — цифра 2 вказує на деревину; III - цифра 3 вказує на камбій.
Укажіть рослину у якої формуються соковиті плоди
Третя частина.
Проаналізуйте твердження щодо структури рослинного організму і вкажіть правильні. І — цифрою 1 позначено шар, якиий містить судини; II — цифрою 2 позначено шар, який міститьситоподібні трубки; III — цифрою 3 позначено шар,що захищає клітини стебла від несприятливих умов зовнішнього
середовища.
Агар-агар — речовина, яку використовують для виготовлення таких ласощів, як мармелад і пастила. Укажіть організм, з якого добувають цю речовину.
До автотрофних організмів належать
Учні вивчали голонасінні рослини і висловили судження стосовно цих рослин. Укажіть правильне судження.
На відміну від тваринної клітини, рослинна клітина містить
Учні вивчали процес фотосинтезу та висловили судження. Перший учень сказав, що процес відбувається в мітохондріях. Другий учень зауважив що реакцї світлової фази перебігають на мембранах тилакоїдів. Хто з них має рацію?
Третя частина.
Укажіть літеру, якою позначено організм, що характеризується такими ознаками: розмножується насінням, у процесі статевого розмноження відбувається подвійне запліднення.
Укажіть їстівний гриб.
Учні вивчали покритонасінні і висловили судження щодо їх ознак. Укажіть правильне судження.
Учні сформулювали судження про подібність клітин грибів і рослин. І — клітини обох груп мають клітині стінки; II — клітини обох груп мають вакуолі . Чи є поміж них правильні?
Третя частина
Проаналізуйте твердження стосовно зображеної на рисунку
рослини. Чи є з-поміж них правильні? І — це представник плауноподібних; II — розмножується спорами; III — запліднення залежить від наявності води.
Віночок квітки — це сукупність
Укажіть групу організмів, до яких належать дріжджі
Друга частина
Дослідники установили, що псування харчових продуктів спричинили еукаріотичні організми. Виявлено, що до складу клітинних оболонок входить хітин, клітини містять вакуолі, але позбавлені хлоропласт? Укажіть до якої групи організмів вони належать.
Першою ланкою ланцюга живлення у наземній екосистемі
Укажіть природоохоронний об’єкт, який створено з метою збереження в природному стані найтиповіших природних комплексів біосфери та здійсненняння моніторингу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома