Яку подію описано у наведеному нижче уривку із щоденника?
«Наступ наших військ... виявився для противника... повною несподіванкою... Прикордонні мости... всюди захоплені... без бою, літаки стояли на аеродромах, покриті брезентом, а передові частини противника, атаковані нашими військами, запитували командування, що їм робити»
Укажіть назву документа, уривок з якого наведено:
«Генеральний план... передбачає, що після закінчення війни число переселенців для негайної колонізації східних територій має становити... 4450 тис. чол. 4450 тис. німців повинні бути розподілені частково також в областях України...Згідно головного управління імперської безпеки на територію Сибіру повинні бути переселені також західні українці. При цьому передбачається переселення шістдесяти п’яти процентів населення...»
Укажіть прізвище командувача Південно-Західного фронту, який у 1941 р. організовував оборону Києва та загинув у ході цієї операції.
Коли почалася німецько-радянська війна?
Укажіть період оборони Києва:
Скільки днів тривала героїчна оборона Одеси?
Якому поняттю відповідає дане визначення: «допоміжне військо, створене у надзвичайних умовах військового часу з добровольців – цивільного населення, здатного тримати зброю, але звільненого від дійсної військової служби»?
Яку кодову назву отримав план нападу Німеччини на Радянський Союз?
Укажіть місто, яке було останнім захоплене німецькими військами на українській землі:
Розташуйте міста у порядку захоплення їх гітлерівськими військами:
А – Київ.
Б – Харків.
В – Львів.
Г – Севастополь
Виведення з місцевості, що перебуває під загрозою нападу ворога, з театру воєнних дій у тил населення, поранених, полонених, а також матеріальних засобів це -
Тимчасове заняття озброєними силами території супротивника це -
Переведення збройних сил держави, промисловості, транспорту та інших галузей економіки на воєнний стан це -
Добровільне співробітництво окремих груп чи прошарків населення із загарбниками на територіях окупованих ними країн.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома