Бренд - це...
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача
сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів
це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських,
постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність
Вкажіть елементи бренду:
Ім'я
Слоган або фраза
Графіка
Форми та кольори
Логотип
Товарний знак
Вкажіть характеристики бренду
Гарантована якість;
Легковпізнавані назва і логотип;
Загальнодоступність;
Престижність;
Загальновідомість;
Логотип;
Візитівка;
Брендинг - це
діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей
сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів.
Брендинг допомагає:
підтримувати запланований обсяг продажу;
забезпечити збільшення прибутковості;
передати в рекламних матеріалах і кампаніях культуру країни, регіону, міста, де виготовлений товар, врахувати запити споживачів;
Бренд-менеджмент - це
управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей;
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;
це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача
сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;
Фірмовий стиль - це
набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських,
постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність;
набір візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність;
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;
Вкажіть елементи фірмового стилю
товарний знак;
фірмовий лозунг;
фірмовий колір або поєднання кольорів;
фірмові поліграфічні константи;
візитівки;
бланки;
Айдентика - це
сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;
діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача;
управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей;
Складові айдентики:
логотип;
слоган;
упаковка;
електронні листи;
бланки
візитівки
Брендбук - це
Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".
Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.
Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.
головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.
Види товарних знаків:
Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), наприклад "Київстар", "SONY" (компанія "Sony") - тільки шрифтова композиція, в теорії дизайну називається логограми
Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).
бажано, мати смислове навантаження,
містити в собі згадку позитивних якостей товару або його використання;
образотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення), наприклад знак (логотип) "Mercedes", "Audi" і ін.
Виділяють такі типи логотипів:
Оригінальна графічне зображення назви.
Фірмовий блок - комбінація назви і знака.
Металінгвістичну (Інформаційний код повідомлення: словесне і символьне сприйняття
Фірмовий знак . Буквене накреслення
Поетичну (Емоційний позив, естетичне сприйняття)
Торгова марка це?
Iм'я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх відмінності від товарів або послуг конкурентів.
"це переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"
Стратегія бренду включає в себе наступні елементи:
Хто є цільовою аудиторією.
Яку обіцянку (пропозицію) слід зробити цій аудиторії.
Ім`я бренду повинне бути придатне для використання в різних марочних комунікаціях і різноманітних контекстах використання.
Який доказ необхідно їй привести, щоб показати, що ця пропозиція чогось варта.
Яке кінцеве враження слід залишити.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома