Бренд. Брендинг. Створення логотипів(урок 20 і 21)

Додано: 11 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 251 раз
15 запитань
Запитання 1

Бренд - це...

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. 

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача 

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, 

постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність

Запитання 2

Вкажіть елементи бренду:

варіанти відповідей

Ім'я 

Слоган або фраза 

Графіка 

Форми та кольори

Логотип 

Товарний знак

Запитання 3

Вкажіть характеристики бренду 

варіанти відповідей

Гарантована якість;

Легковпізнавані назва і логотип;

Загальнодоступність;

Престижність;

Загальновідомість;

Логотип;

Візитівка;

Запитання 4

Брендинг - це

варіанти відповідей

діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача 

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. 

управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів.

Запитання 5

Брендинг допомагає:

варіанти відповідей

підтримувати запланований обсяг продажу;

забезпечити збільшення прибутковості;

передати в рекламних матеріалах і кампаніях культуру країни, регіону, міста, де виготовлений товар, врахувати запити споживачів;

Запитання 6

Бренд-менеджмент - це

варіанти відповідей

управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей;

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача 

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;

Запитання 7

Фірмовий стиль - це

варіанти відповідей

набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, 

постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність;

набір візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність;

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;

Запитання 8

Вкажіть елементи фірмового стилю

варіанти відповідей

товарний знак;

фірмовий лозунг;

фірмовий колір або поєднання кольорів;

фірмові поліграфічні константи;

візитівки;

бланки;

Запитання 9

Айдентика - це 

варіанти відповідей

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;

діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача;

управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей;

Запитання 10

Складові айдентики:

варіанти відповідей

логотип;

слоган;

упаковка;

електронні листи;

бланки

візитівки

Запитання 11

Брендбук - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.

Запитання 12

Види товарних знаків:

варіанти відповідей

Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), наприклад "Київстар", "SONY" (компанія "Sony") - тільки шрифтова композиція, в теорії дизайну називається логограми

Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).

бажано, мати смислове навантаження,

містити в собі згадку позитивних якостей товару або його використання;

образотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення), наприклад знак (логотип) "Mercedes", "Audi" і ін.

Запитання 13

Виділяють такі типи логотипів:

варіанти відповідей

Оригінальна графічне зображення назви.

Фірмовий блок - комбінація назви і знака.

Металінгвістичну (Інформаційний код повідомлення: словесне і символьне сприйняття

Фірмовий знак . Буквене накреслення

Поетичну (Емоційний позив, естетичне сприйняття)

Запитання 14

Торгова марка це?

варіанти відповідей

Iм'я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх відмінності від товарів або послуг конкурентів.

"це переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Запитання 15

Стратегія бренду включає в себе наступні елементи:

варіанти відповідей

Хто є цільовою аудиторією.

 Яку обіцянку (пропозицію) слід зробити цій аудиторії.

Ім`я бренду повинне бути придатне для використання в різних марочних комунікаціях і різноманітних контекстах використання.

 Який доказ необхідно їй привести, щоб показати, що ця пропозиція чогось варта.

Яке кінцеве враження слід залишити.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест