Будівельна фізика

Додано: 9 травня
Предмет: Технології, 11 клас
62 запитання
Запитання 1

1.  Фізичний стан атмосфери над певною територією в певний відрізок часу


варіанти відповідей

Погода

Клімат

Вологість

Температура

Запитання 2

1.  Сукупність і послідовна зміна всіх можливих у певній місцевості станів атмосфери, що формуються в результаті впливу різних кліматотвірних факторів



варіанти відповідей

Погода

Клімат

Циклон

Вологість

Запитання 3

Основними серед геофізичних процесів, що визначають клімат є:



варіанти відповідей

Сонячна радіація, вологообмін в атмосфері, повітряна циркуляція

Сонячна радіація, географічна широта, газовий склад атмосфери

Географічна широта, топографічні чинники, взаємодія суші й моря

Вологообмін в атмосфері, повітрян а циркуляція, напрям панівних вітрів

Запитання 4

До факторів географічного середовища, що формує клімат певної місцевості, належить:


варіанти відповідей

Сонячна радіація, вологообмін в атмосфері, повітряна циркуляція

Сонячна радіація, географічна широта, газовий склад атмосфери

Географічна широта, топографічні чинники, взаємодія суші й моря

Вологообмін в атмосфері, повітряна циркуляція, напрям панівних вітрів

Запитання 5

Внаслідок чого створюється різниця між кліматами материків і океані

варіанти відповідей

Різних альбедо ґрунтового покриву, води й різних умов розповсюдження тепла у верхніх шарах атмосфери

Різних альбедо ґрунтового покриву, води, але однакових умов розповсюдження тепла у верхніх шарах атмосфери

Однакових альбедо ґрунтового покриву і води, але різних умов розповсюдження тепла у верхніх шарах атмосфери

Однакових альбедо ґрунтового покриву і води, але різних умов вологообміну у верхніх шарах атмосфери

Запитання 6

Кількість водяної пари в грамах, що утримується в 1 м3 повітря – це



варіанти відповідей

Абсолютна вологість повітря

Відносна вологість повітря

Парціальний тиск водяної пари

Дійсна пружність водяної пари

Запитання 7

Точка роси – це:



варіанти відповідей

Температура повітря, за якої абсолютна вологість за незмінного тиску досягає максимальної величини 100 %

Температура повітря, за якої відносна вологість за незмінного тиску досягає максимальної величини 100 %

Температура повітря, за якої відносна вологість при зниженні тиску досягає максимальної величини 100 %

Температура повітря, за якої відносна вологість при підвищенні тиску досягає максимальної величини 100

Запитання 8

8. Гідростатичний тиск, що виражається вагу атмосферного стовпа над будь-якою точкою земної поверхні – це:



варіанти відповідей

o Парціальний тиск

Атмосферний тиск

Динамічний тиск

Геостатичний тиск

Запитання 9

9. Грунти, які розповсюджені майже на 80 % території України – у сухому стані ці ґрунти відрізняються великою міцністю і можуть бути надійними основами – це:



варіанти відповідей

Глинисті грунти

Піщані грунти та супіски

Леси та лесовані грунти

Скельні грунти

Запитання 10

10. Перепад відміток, коли на 100 м відстані отримується різниця в 2 м.



варіанти відповідей

Ухил 1%

Ухил 20%

Ухил 2%

Ухил 0,02%

Запитання 11

Теплопередача – це:



варіанти відповідей

Перенесення тепла з одного середовища з більш низькою температурою в інше з більш високою температурою через зовнішнє огородження

Перенесення тепла з одного середовища з більш високою температурою в інше з більш низкою температурою через зовнішнє огородження

Здатність огороджувальних конструкцій регулювати передачу тепла із зовнішнього середовища в будинок (або навпаки)

Здатність огороджувальних конструкцій затримувати передачу тепла із зовнішнього середовища в будинок (або навпаки)

Запитання 12

12. Теплоінерційність будинку – це:


варіанти відповідей

Перенесення тепла з одного середовища з більш низькою температурою в інше з більш високою температурою через зовнішнє огородження

Перенесення тепла з одного середовища з більш високою температурою в інше з більш низкою температурою через зовнішнє огородження

Здатність огороджувальних конструкцій регулювати передачу тепла із зовнішнього середовища в будинок (або навпаки)

Здатність огороджувальних конструкцій затримувати передачу тепла із зовнішнього середовища в будинок (або навпаки)

Запитання 13

До природних засобів створення оптимального мікроклімату належать:



варіанти відповідей

архітектурно-планувальні і конструктивні рішення будинків

опалення, вентиляція і кондиціонування повітря

розміри й герметичність заповнення світлопрорізів та опалення

композиційне рішення, орієнтація приміщень і кондиціонування повітря

Запитання 14

До штучних засобів створення оптимального мікроклімату належать:



варіанти відповідей

архітектурно-планувальні і конструктивні рішення будинків

опалення, вентиляція і кондиціонування повітря

розміри й герметичність заповнення світлопрорізів та опалення

композиційне рішення, орієнтація приміщень і кондиціонування повітря

Запитання 15

15. Електромагнітне випромінювання, яке має хвильові і корпускулярні (квантові) властивості, що поширюються в просторі з граничною швидкістю до 300 000 км/сек і з довжиною хвилі А = 380...760 нм – це:



варіанти відповідей

Світло

Звук

Ультрачервоне випромінювання

Ультрафіолетове випромінювання

Запитання 16

16. Характеристика світла, яка безпосередньо впливає на органи зору і на яку безпосередньо реагує око – це:



варіанти відповідей

Освітленість

Яскравість

Блиск

Сила світла

Запитання 17

Виберіть зайве. До кількісних показників світла належать:



варіанти відповідей

Сила світла

Яскравість

Світловий потік

Блиск

Запитання 18

Зір – це:


варіанти відповідей

складна система, що виконує кілька функцій: світловідчуття, кольорове відчуття, сприйняття форми предметів

система, що виконує основну функцію – світловідчуття

складна система, що виконує кілька функцій: зміна контрасності та якскравості об’єктів

проста система, що виконує кілька функцій: світловідчуття, кольорове відчуття, сприйняття контрасності предметів

Запитання 19

. В основу розрахунку і моделювання природного освітлення будинків покладені два закони:



варіанти відповідей

Данилюка

Ома

Ламберта

Фарингейта

Запитання 20

Графічні способи розрахунку природного освітлення реалізовано графіками:



варіанти відповідей

Данилюка

Ома

Ламберта

Фарингейта

Запитання 21

Цілісний образ предмета, що виникає в результаті впливу елементів об’єктивного світу на органи почуттів – це:



варіанти відповідей

Сприйняття

Відчуття

Знання

Прийняття

Запитання 22

Здатність з’єднувати зображення двох очей і локалізувати отриманий образ предмета за напрямком і за відносною глибиною від спостерігача – це:



варіанти відповідей

Монокулярний зір

Бінокулярний зір

Гострота зору

Світловідчуття зору

Запитання 23

23. Викривлене, неадекватне відображення властивостей сприйманого об’єкта – це:


варіанти відповідей

Фантазія

Міраж

Ілюзія

Дзеркало

Запитання 24

Коефіцієнт природного освітлення – це:



варіанти відповідей

відношення природної освітленості, яка створюється в деякій точці заданої площини всередині приміщення світлом неба (безпосереднім або після відбивання), до одночасного значення зовнішньої горизонтальної освітленості, яка створюється світлом повністю відкритого небосхилу

добуток природної освітленості, яка створюється в деякій точці заданої площини всередині приміщення світлом неба (безпосереднім або після відбивання), до одночасного значення зовнішньої горизонтальної освітленості, яка створюється світлом повністю відкритого небосхилу

відношення значення зовнішньої горизонтальної освітленості, яка створюється світлом повністю відкритого небосхилу до природної освітленості, яка створюється в деякій точці заданої площини всередині приміщення світлом неба (безпосереднім або після відбивання)

сума природної освітленості, яка створюється в деякій точці заданої площини всередині приміщення світлом неба (безпосереднім або після відбивання), і одночасного значення зовнішньої горизонтальної освітленості, яка створюється світлом повністю відкритого небосхилу

Запитання 25

Інсоляція – це:



варіанти відповідей

пряме сонячне опромінювання приміщень і території

відбите сонячне опромінювання приміщень і території


поглинуте сонячне опромінювання приміщень і території


розсіяне сонячне опромінювання приміщень і території

Запитання 26

. Виберіть зайве: Інсоляцію вивчають і нормують за чотирма характерними днями року:


варіанти відповідей

o 22 червня


o 22 березня


o 22 січня


o 22 вересня

Запитання 27

До стаціонарних затінювальних пристроїв відносимо:




варіанти відповідей

o козирки (суцільні або ґратчасті), чашоподібні просторові форми


o жалюзі (горизонтальні або вертикальні), віконниці, маркізи, штори


o козирки (суцільні або ґратчасті), екрани (горизонтальні й вертикальні), жалюзі


o жалюзі (горизонтальні або вертикальні), чашоподібні просторові форми

Запитання 28

. До регульованих затінювальних пристроїв відносимо:



варіанти відповідей

o козирки (суцільні або ґратчасті), чашоподібні просторові форми

o жалюзі (горизонтальні або вертикальні), чашоподібні просторові форми

o жалюзі (горизонтальні або вертикальні), віконниці, маркізи, штори


o козирки (суцільні або ґратчасті), екрани (горизонтальні й вертикальні), жалюзі


Запитання 29

Властивість тіл викликати визначені зорові відчуття у відношенні із спеціальним спектральним складом та інтенсивністю відображеного або випроміненого видимого випромінювання

o

o

o

o

варіанти відповідей

Колір

Блиск

Яскравість

Прозорість

Запитання 30

. Вибрати зайве: Головні переваги інсоляції:

o

o

o

o

варіанти відповідей

освітлення приміщень і територій прямими сонячними променями чи денним світлом

обігрів території та приміщень

бактерицидна дія, яка залежить від тривалості освітлення прямими сонячними променями

надмірний перегрів приміщень

Запитання 31

Світлові хвилі відрізняються одна від одної:


варіанти відповідей

o амплітудою коливань та довжиною хвилі


o тільки довжиною хвилі


o відбиваючою здатністю кольору


o поглинаючою здатністю кольору

Запитання 32

До ахроматичних кольорів відноситься


варіанти відповідей

o Червоний, жовтий і зелений


o Білий, чорний і відтінки сірого


o Червоний синій і жовтий


o Всі відтінки червоного

Запитання 33

Матова поверхня – це:


варіанти відповідей

o дрібнопориста, шорсткувата, яка розсіює світло в різних напрямках


o не відбиває навколишніх предметів, але має слабкі відблиски


o зовсім гладка поверхня, яка відбиває світло в одному напрямку


o має світлові відблиски, дуже яскрава до визначеної точки огляду

Запитання 34

Глянсова поверхня – це:


варіанти відповідей

o дрібнопориста, шорсткувата, яка розсіює світло в різних напрямках


o зовсім гладка поверхня, яка відбиває світло в одному напрямку


o не відбиває навколишніх предметів, але має слабкі відблиски


o має світлові відблиски, дуже яскрава до визначеної точки огляду

Запитання 35

Блискуча поверхня – це:


варіанти відповідей

o дрібнопориста, шорсткувата, яка розсіює світло в різних напрямках


o не відбиває навколишніх предметів, але має слабкі відблиски


o зовсім гладка поверхня, яка відбиває світло в одному напрямку


o сприймається рівномірно освітленою, не відбиває дзеркально нічого

Запитання 36

Лампи денного світла ЛД – це лампи, які:


варіанти відповідей

o призначені для ультрафіолетового випромінювання зі спрямованим потоком


o забезпечують якісну передачу кольору під час переходу від природного освітлення до штучного


o створюють світло золотистого відтінку, наближеного до сонячного світла


o випромінюють світло, близьке за кольором до світла ламп накалювання

Запитання 37

Лампи білого світла ЛБ – це лампи, які:


варіанти відповідей

o призначені для ультрафіолетового випромінювання зі спрямованим потоком


o забезпечують якісну передачу кольору під час переходу від природного освітлення до штучного


o створюють світло золотистого відтінку, наближеного до сонячного світла


о випромінюють світло, близьке за кольором до світла ламп накалювання

Запитання 38

Лампи білого світла ЛБ – це лампи, які:


варіанти відповідей

o призначені для ультрафіолетового випромінювання зі спрямованим потоком


o створюють світло золотистого відтінку, наближеного до сонячного світла


o забезпечують якісну передачу кольору під час переходу від природного освітлення до штучного


o випромінюють світло, близьке за кольором до світла ламп накалювання

Запитання 39

Еритемні і бактерицидні– це лампи, які:


варіанти відповідей

o призначені для ультрафіолетового випромінювання зі спрямованим потоком


o забезпечують якісну передачу кольору під час переходу від природного освітлення до штучного


o створюють світло золотистого відтінку, наближеного до сонячного світла


o випромінюють світло, близьке за кольором до світла ламп накалювання

Запитання 40

. Ксенонові – це лампи, які:


варіанти відповідей

o призначені для ультрафіолетового випромінювання зі спрямованим потоком


o забезпечують якісну передачу кольору під час переходу від природного освітлення до штучного


o створюють світло золотистого відтінку, наближеного до сонячного світла


o мають високу яскравість і гарну передачу кольору, використовуються для висвітлення великих площ у містах чи на виставках


Запитання 41

Частота звукових хвиль, сприйнятих нормальним вухом людини


варіанти відповідей

o Від 20 Гц до 20 кГц


o Від 10 Гц до 200 Гц


o Від 0 Гц до 16 Гц


o Від 10 Гц до 1013 Гц

Запитання 42

. Амплітуда звукових хвиль визначає


варіанти відповідей

o Довжину хвилі


o Гучність звуку


o Швидкість поширення хвилі


o Частоту хвилі

Запитання 43

Процес деформації рідини при поширенні в ній звукової хвилі відбувається, як і у газах:


варіанти відповідей

o Адіабатично


o Нормально


o Гіперболічно


o Лінійно

Запитання 44

Дифракція звукових хвиль – це:1




варіанти відповідей

o Явище посилення або зниження коливань у хвильовому русі


o Здатність у разі поширення обгинати зустрічні перешкоди


o Явище посилення звукових коливань при оминанні перешкоди


o Здатність зниження коливань у хвильовому русі

Запитання 45

Об’єктивними характеристиками звуку є:


варіанти відповідей

o Частота звуку, звуковий тиск, інтенсивність звуку


o Частота звуку, висота звуку, гучність звуку


o Висота звуку, тембр, гучність звуку


o Тембр, частота звуку, звуковий тиск


Запитання 46

Суб’єктивними характеристиками звуку є:


варіанти відповідей

o Частота звуку, звуковий тиск, інтенсивність звуку


o Частота звуку, висота звуку, гучність звуку


o Висота звуку, тембр, гучність звуку


o Тембр, частота звуку, звуковий тиск

Запитання 47

Висота звуку – це:


варіанти відповідей

o Якість слухового відчуття, що визначає положення звуку в музичному ряді


o Потужність на одиницю площі, передану в напрямку поширення звукових хвиль


o Якість слухового відчуття, що визначається спектральним складом звуку


o Потужність слухового відчуття, що визначається спектральним складом звуку

Запитання 48

Тембр звуку – це:


варіанти відповідей

o Якість слухового відчуття, що визначає положення звуку в музичному ряді


o Потужність на одиницю площі, передану в напрямку поширення звукових хвиль


o Якість слухового відчуття, що визначається спектральним складом звуку


o Потужність слухового відчуття, що визначається спектральним складом звуку

Запитання 49

Інтенсивність звуку – це:

o Потужність слухового відчуття, що визначається спектральним складом звуку



варіанти відповідей

o Якість слухового відчуття, що визначає положення звуку в музичному ряді


o Потужність на одиницю площі, передану в напрямку поширення звукових хвиль


o Якість слухового відчуття, що визначається спектральним складом звуку


o Потужність слухового відчуття, що визначається спектральним складом звуку


Запитання 50

Частота інфразвуку лежить в межах:


варіанти відповідей

o До 20 Гц


o Від 10 Гц до 200 Гц


o До 200 Гц


o Понад 20 кГц

Запитання 51

В дБ (децибелах), визначають:


варіанти відповідей

o Гучність звуку


o Інтенсивність звуку



o Частоту звуку



o Висота звуку

Запитання 52

Частота ультразвуку лежить в межах:


варіанти відповідей

o До 20 Гц


o Від 10 Гц до 200 Гц


o До 200 Гц


o Понад 20 кГц

Запитання 53

Реверберація – це:


варіанти відповідей

o Процес скачкоподібного відтворення звуку в приміщенні після припинення дії джерела звучання


o Процес посилення звукової енергії, що спостерігається після припинення звучання джерела


o Процес поступового завмирання звуку в приміщенні після припинення дії джерела звучання


o Процес загасання звукової енергії, що спостерігається при віддаленні від джерела звуку

Запитання 54

Засліпленість яка пов’язана з неприємним відчуттям, але не завжди погіршує видимість, називають:


варіанти відповідей

o Реальною


o Дискомфортною


o Можливою


o Сліпучою

Запитання 55

. За характером розміщення світильників їх поділять на:


варіанти відповідей

o Загальне, точкове


o Загальне, комбіноване


o Секційне, напрямлене


o Горизонтальне, вертикальне

Запитання 56

Згідно норм розрізняють такі типи освітлення:


варіанти відповідей

o Векторне направлене, комбіноване


o Верхнє, кутове


o Верхнє та нижнє

o Бічне, верхнє, комбіноване


Запитання 57

Одиницею вимірювання яскравості є:


варіанти відповідей

o Кд /м2


o Кд / м3


o Кд / м


o Ам

Запитання 58

Одиницею вимірювання освітленості є:


варіанти відповідей

o Дб


o Лм


o Лк


o Кд

Запитання 59

Одиницею вимірювання сили світла є:


варіанти відповідей

o Дб


o Лм


o Лк


o Кд

Запитання 60

Вибрати 3 варіанти з 7: Дайте характеристику контрасту



варіанти відповідей

різко виражена протилежність

зіставлення двох протилежних якостей, що сприяє їхньому посиленню

зіставлення двох подібних якостей, що сприяє їхньому посиленню

нечітко виражена протилежність

міра індукції, тобто міра відмінності кольорів

міра індукції, тобто міра схожості кольорів

вплив яскравості або світлоти кольору під дією сусідніх кольорів

Запитання 61

Вибрати 3 варіанти з 7: До факторів географічного середовища, що формує клімат певної місцевості, належать:


варіанти відповідей

Топографічні чинники

Сонячна радіація

Географічна широта

Напрям панівних вітрів

Вологообмін в атмосфері

Теплообмін в атмосфері

Повітряна циркуляція

Запитання 62

Вибрати 3 варіанти з 7: До геофізичних процесів, що визначають клімат, належать:



варіанти відповідей

Географічна широта

Вологообмін в атмосфері

Сонячна радіація

Топографічні чинники

Теплообмін в атмосфері

Взаємодія суші і моря

Напрям панівних вітрів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест