1. Укажіть групу спільнокореневих слів.
1. Укажіть рядок, який містить форми одного слова.
1. Укажіть слово з нульовим закінченням.
1. Укажіть групу слів, які мають однакову будову.
1. Укажіть рядок слів, кожне з яких має корінь, префікс, суфікс і закінчення.
Укажіть рядок слів, кожне з яких має закінчення.
1. Укажіть слово з префіксом при-.
1. Укажіть слово з префіксом пре-.
1. Установіть відповідність між словом та його характеристикою за будовою.
Слово має корінь, суфікс, закінчення
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
(1)Над зеленими левадами пливе легеньке марево. (2)Сонце вже добре прегріває. (3)Защебетали навкруги птахи. (4)Заіскрилась на траві роса. (5)Літній ранок на селі дзвінкоголосий, неповторний.
Слово з орфографічною помилкою є в реченні.
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
(1)Над зеленими левадами пливе легеньке марево. (2)Сонце вже добре прегріває. (3)Защебетали навкруги птахи. (4)Заіскрилась на траві роса. (5)Літній ранок на селі дзвінкоголосий, неповторний.
11. Слово з нульовим закінченням є в реченні.
Розділ науки про мову, що вивчає значущі частини слова. називається
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома