Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Ох, не повчайте молодих! Нехай вони побудуть молодими. Кожне покоління відкоркує своє шампанське.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Промова повинна розцвітати й розгортатися тільки на основі повного знання предмета: коли ж за нею не стоїть зміст, засвоєний і пізнаний оратором, то словесне її вираження уявляється пустою балаканиною.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Ох, не повчайте молодих! Нехай вони побудуть молодими. Кожне покоління відкоркує своє шампанське.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Промова повинна розцвітати й розгортатися тільки на основі повного знання предмета: коли ж за нею не стоїть зміст, засвоєний і пізнаний оратором, то словесне її вираження уявляється пустою балаканиною.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Промова повинна розцвітати й розгортатися тільки на основі повного знання предмета: коли ж за нею не стоїть зміст, засвоєний і пізнаний оратором, то словесне її вираження уявляється пустою балаканиною.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Уся ця смуга берега, прикрита від північних і східних вітрів пасмом гір, омивається блакитним морем.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Промова повинна розцвітати й розгортатися тільки на основі повного знання предмета: коли ж за нею не стоїть зміст, засвоєний і пізнаний оратором, то словесне її вираження уявляється пустою балаканиною.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Ви були коли-небудь на річці, на Осколі, що тече Харківщиною нашою аж у Північний Донець?
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Ви були коли-небудь на річці, на Осколі, що тече Харківщиною нашою аж у Північний Донець?
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Мої дні течуть тепер серед степу, серед долини, налитої зеленим хлібом.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні:
Мої дні течуть тепер серед степу, серед долини, налитої зеленим хлібом.
Якою частиною мови є слово абихто?
.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома