8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

"Черепашача" графіка

Додано: 26 квітня
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 83 рази
10 запитань
Запитання 1

Що у світі Python зветься Черепашкою?

варіанти відповідей

Олівець для малювання 

Чорна стрілочка  

Уявна тваринка 

Уявний роботоподібний пристрій

Запитання 2

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

варіанти відповідей

 from turtle import * 

 from tkinter import * 

from random import* 

Запитання 3

Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?

варіанти відповідей

 write (s) 

up () 

goto (x, y) 

down () 

Запитання 4

Які команди потрібні для зафарбування замкнених фігур?

варіанти відповідей

end_fill() 

width (n) 

begin_fill() 

сolor(s1,s2) 

Запитання 5

Оберіть оператор для виконання команди - Проповзти вперед 20 кроків 

варіанти відповідей

up () 

сolor('green') 

circle (30) 

forward(20) 

Запитання 6

Оберіть оператор для виконання команди - Підняти перо 

варіанти відповідей

up () 

сolor('green') 

circle (30) 

forward(20) 

Запитання 7

Оберіть оператор для виконання команди - Встановити зелений колір сліду Черепашки 

варіанти відповідей

up () 

сolor('green') 

circle (30) 

forward(20) 

Запитання 8

Оберіть оператор для виконання команди - Намалювати коло радіуса 30 пікселів 

варіанти відповідей

up () 

сolor('green') 

circle (30) 

forward(20) 

Запитання 9

Оберіть оператор для виконання команди - Очистити область малювання 

варіанти відповідей

width (3) 

write ('Привіт') 

right (90) 

clear ()

Запитання 10

Оберіть оператор для виконання команди - Вивести текстовий рядок в точці знаходження Черепашки 

варіанти відповідей

width (3) 

write ('Привіт') 

right (90) 

clear ()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест