29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Черепашача графіка

Додано: 8 квітня
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 152 рази
10 запитань
Запитання 1

Яку команду потрібно застосувати для завантаження команд роботи Черепашкою?

варіанти відповідей

from turtle import*

turtle 

turtle import*

forward ( )

Запитання 2

Команда from turtle import* призначена для ...

варіанти відповідей

завантаження команд роботи Черепашкою

установити ширину сліду Черепашки в ... пікселів

перемістити Черепашку в точку із заданими координатами 

пришвидчення виконання роботи

вивести текстовий рядок ... у точці перебування Черепашки

Запитання 3

Команда clear ( ) з мови Черепашки означає

варіанти відповідей

опустити перо

підняти перо

очищення області малювання

Запитання 4

Команда write (..) означає...

варіанти відповідей

опустити перо

підняти перо

вивести текстовий рядок ... у точці перебування Черепашки

очищення області малювання

Запитання 5

Призначення команди color (s1,s2) ...

варіанти відповідей

установити колір сліду Черепашки в s

установити колір сліду Черепашки в s1, а колір заливки замкненої фігури - у s2

почати стежити за Черепашкою для заповнення області 

заповнити кольором s2 область, починаючи з begin_fill( )

Запитання 6

Яку команду використовують для того щоб почати стежити за Черепашкою для заповнення області? 

варіанти відповідей

color (s)

begin_fill( )

end_fill( )

from turtle import*

Запитання 7

Призначення команди pendown()

варіанти відповідей

почати малювати

закінчити малювати

Підняти перо

Опустити перо

Запитання 8

Призначення команди circle (r)

варіанти відповідей

Проповзти вперед n кроків (пікселів)

Повернутися наліво на angle градусів

Намалювати коло радіуса r, центр якого знаходиться зліва від

черепашки

Намалювати дугу радіуса | r | і градусною мірою angle. Дуга малюється

проти годинникової стрілки, якщо r> 0 і за годинниковою стрілкою,

якщо r <0

Запитання 9

Команда left (angle) означає...

варіанти відповідей

Повернутися наліво на angle градусів

Повернутися направо на angle градусів

Проповзти вперед n кроків (пікселів)

Намалювати коло радіуса angle, центр якого знаходиться зліва від

черепашки

Запитання 10

Сховати та показати Черепашку можна за допомогою команд

варіанти відповідей

hideturtle()

showturtle()

down ()

clear ()