Черепашача графіка

Додано: 8 квітня 2019
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 271 раз
10 запитань
Запитання 1

Яку команду потрібно застосувати для завантаження команд роботи Черепашкою?

варіанти відповідей

from turtle import*

turtle 

turtle import*

forward ( )

Запитання 2

Команда from turtle import* призначена для ...

варіанти відповідей

завантаження команд роботи Черепашкою

установити ширину сліду Черепашки в ... пікселів

перемістити Черепашку в точку із заданими координатами 

пришвидчення виконання роботи

вивести текстовий рядок ... у точці перебування Черепашки

Запитання 3

Команда clear ( ) з мови Черепашки означає

варіанти відповідей

опустити перо

підняти перо

очищення області малювання

Запитання 4

Команда write (..) означає...

варіанти відповідей

опустити перо

підняти перо

вивести текстовий рядок ... у точці перебування Черепашки

очищення області малювання

Запитання 5

Призначення команди color (s1,s2) ...

варіанти відповідей

установити колір сліду Черепашки в s

установити колір сліду Черепашки в s1, а колір заливки замкненої фігури - у s2

почати стежити за Черепашкою для заповнення області 

заповнити кольором s2 область, починаючи з begin_fill( )

Запитання 6

Яку команду використовують для того щоб почати стежити за Черепашкою для заповнення області? 

варіанти відповідей

color (s)

begin_fill( )

end_fill( )

from turtle import*

Запитання 7

Призначення команди pendown()

варіанти відповідей

почати малювати

закінчити малювати

Підняти перо

Опустити перо

Запитання 8

Призначення команди circle (r)

варіанти відповідей

Проповзти вперед n кроків (пікселів)

Повернутися наліво на angle градусів

Намалювати коло радіуса r, центр якого знаходиться зліва від

черепашки

Намалювати дугу радіуса | r | і градусною мірою angle. Дуга малюється

проти годинникової стрілки, якщо r> 0 і за годинниковою стрілкою,

якщо r <0

Запитання 9

Команда left (angle) означає...

варіанти відповідей

Повернутися наліво на angle градусів

Повернутися направо на angle градусів

Проповзти вперед n кроків (пікселів)

Намалювати коло радіуса angle, центр якого знаходиться зліва від

черепашки

Запитання 10

Сховати та показати Черепашку можна за допомогою команд

варіанти відповідей

hideturtle()

showturtle()

down ()

clear ()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест