Черепашача графіка, Пайтон

Додано: 26 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 266 разів
11 запитань
Запитання 1

Яка команда потрібна для завантаження команд роботи з Черепашкою?




варіанти відповідей

from turtle import*

from turtle import

from import turtle

from import turtle *

Запитання 2

Команда, яка переміщує Черепашку з поточного положення в початок координат

варіанти відповідей

goto(0)

goto(x,y)

goto(0,0)

goto(340,-340)

Запитання 3

Довжина видимої частини полотна після його створення

варіанти відповідей

680 кроків

560 кроків

Запитання 4

Висрта видимої частини полотна після його створення

варіанти відповідей

680 кроків

560 кроків

Запитання 5

Команда, що дозволяє підняти перо:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 6

Команда, що дозволяє опустити перо:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 7

Команда, що задає швидкість руху Черепашки:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 8

За допомогою якої команди можна перемістити Черепашку уперед на 100 пікселів?


варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 9

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів праворуч?

варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 10

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів ліворуч?

варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 11

Що отримаємо в результаті виконання команд:

for i in range(4):

fd(100)

right(90)?

варіанти відповідей

відрізок довжиною 100 кроків

відрізок довжиною 400 кроків

квадрат

4 квадрати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест