черепашкова графіка

Додано: 15 травня
Предмет: Інформатика, 8 клас
14 запитань
Запитання 1

Яка команда потрібна для завантаження команд роботи з Черепашкою?

варіанти відповідей

from turtle import*

from import turtle

from turtle import

from import turtle *

Запитання 2

Команда, що задає швидкість руху Черепашки:

варіанти відповідей

up()

down()

home()

speed()

Запитання 3

За допомогою якої команди можна перемістити Черепашку уперед на 100 пікселів?


варіанти відповідей

forward(100)

right(100)

back(100)

left(100)

Запитання 4

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів праворуч?

варіанти відповідей

forward(100)

right(100)

back(100)

left(100)

Запитання 5

Які команди потрібні для зафарбування замкнених фігур?

варіанти відповідей

end_fill()

begin_fill()

сolor(s1,s2)

width (n)

Запитання 6

Намалювати коло радіуса r можна виконавши команду

варіанти відповідей

 round(r)

circle(r, angle)

circle(angle)

circle(r)

Запитання 7

Команда, яка переміщує Черепашку з поточного положення в початок координат

варіанти відповідей

goto(0)

goto(0,0)

 goto(x,y)

goto(340,-340)

Запитання 8

Команда, що дозволяє підняти перо:

варіанти відповідей

up()

down()

home()

speed()

Запитання 9

Що отримаємо в результаті виконання команд:

for i in range(4):

fd(100)

right(90)

варіанти відповідей

відрізок довжиною 100 кроків

квадрат

відрізок довжиною 400 кроків

4 квадрати

Запитання 10

Яку фігуру намалює черепашка після виконання наведених команд?

forward(50)

right(90)

forward(100)

right(90)

forward(50)

right(90)

forward(100)

right(90)

варіанти відповідей

 Коло

Прямокутник

 Квадрат

Ромб

Запитання 11

Установіть відповідність між точкою А та її координатами.

варіанти відповідей

(–50, –20)

(80, 60)

(90, –20)

 (–20, 30)

Запитання 12

Установіть відповідність між точкою С та її координатами.

варіанти відповідей

(80, 0)

(40, 60)

(80, 90)

(40, 120)

Запитання 13

Яку дію виконує оператор

width(3)

варіанти відповідей

Перейти в точку з координатами (10, 20)

Встановити ширину сліду Черепашки в 3 пікселі

Очистити область малювання

Повернутися направо на 90

Запитання 14

Які твердження є правильними?

варіанти відповідей

Після виконання команди down() Черепашка пересувається, не залишаючи сліду.

Щоб перейти в точку з координатами (х, у), слід виконати команду goto(x, y).

На початку малювання Черепашка перебуває в точці з координатами (0, 0).

Після виконання команди up() Черепашка пересувається, не залишаючи сліду.

Щоб перейти в точку з координатами (х, у), слід виконати команду circle(x, y).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест