Черепашкова графіка, Пайтон

Додано: 20 березня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 352 рази
12 запитань
Запитання 1

Яка команда потрібна для завантаження команд роботи з Черепашкою?




варіанти відповідей

from turtle import*

from turtle import

from import turtle

from import turtle *

Запитання 2

Команда, яка переміщує Черепашку з поточного положення в початок координат

варіанти відповідей

goto(0)

goto(x,y)

goto(0,0)

goto(340,-340)

Запитання 3

Висота видимої частини полотна після його створення

варіанти відповідей

680 кроків

560 кроків

Запитання 4

Команда, що дозволяє підняти перо:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 5

Команда, що дозволяє опустити перо:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 6

Команда, що задає швидкість руху Черепашки:

варіанти відповідей

up()

home()

down()

speed()

Запитання 7

За допомогою якої команди можна перемістити Черепашку уперед на 100 пікселів?


варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 8

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів праворуч?

варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 9

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів ліворуч?

варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 10

Намалювати коло радіуса r можна виконавши команду

варіанти відповідей

 circle(r)

circle(angle)

circle(r, angle)

round(r)

Запитання 11

Які команди потрібні для зафарбування замкнених фігур?

варіанти відповідей

end_fill()

сolor(s1,s2)

begin_fill()

width (n)

Запитання 12

Що зветься Черепашкою?

варіанти відповідей

Олівець для малювання

Уявний роботоподібний пристрій

Уявна тваринка

Чорна стрілочка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест