У хворого після тривалого вживання гентаміцину розвинулось прогресуюче зниження слуху. Після обстеження поставлено діагноз – неврит. Ураження якої пари черепних нервів діагностовано у хворого?
При обстеженні хворого виявлено опущення верхньої повіки, розбіжну косоокість, розширену зіницю, обмеженість рухливості очного яблука. Який нерв ушкоджено?
Після перенесеного застудного захворювання у хворого з’явилося відчуття оніміння в ділянці правої половини обличчя. При обстеженні виявлено порушення больової і температурної чутливості правої половини лиця. Який нерв ушкоджено?
До нейрохірургічного відділення поступив чоловік, 54 років, зі скаргами на відсутність чутливості шкіри нижньої повіки, бічної поверхні зовнішнього носа, верхньої губи. Лікар при огляді встановив запалення другої гілки трійчастого нерва. Через який утвір гілки цього нерва виходять з черепа на обличчя?
У хворого після застудного захворювання з’явилось порушення больової і температурної чутливості слизової оболонки передніх 2/3 язика. Смакова чутливість збережена. Який нерв ушкоджено?
Хворий не може підняти опущену нижню щелепу, в зв’язку з невритом трійчастого нерва. Які м’язи не виконують своїх функцій?
У хворого обстеження виявило парез жувальних м’язів, болі і зниження чутливості шкіри у ділянці нижньої губи, підборіддя, зубів і ясен нижньої щелепи справа. Ураження якого нерва можна припустити?
У нейрохірургічне відділення потрапив хворий з тромбозом внутрішньої яремної вени у ділянці яремного отвору. При цьому встановлено стиснення черепних нервів, що проходять через цей отвір. Які черепні нерви ушкоджені в яремному отворі?
У хворого, 52 роки, раптово з’явилась асиметрія лиця. Уся уражена половина лиця непорушна, носо-губна складка згладжена, повікова щілина розширена, око не закривається, кут рота опущений. Ураженням якого нерва спричинений вказаний синдром?
В клініку звернувся чоловік, 45 років зі скаргами на страту смакової чутливості у ділянці задньої третини язика. Функція якої пари черепних нервів порушена?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома