Черкаська область: географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку

Тест виконано: 120 разів
10 запитань
Запитання 1

Площа Черкаської області

варіанти відповідей

603, 7 тис. кв.км

20,9 тис.кв.км

17, 9 кв.км

66, 3 тис. кв.км

Запитання 2

Черкаська область утворена

варіанти відповідей

7 січня 1954 року

7 січня 1945 року

7 січня 1995 року

7 січня 1918 року

Запитання 3

Скільки районів було утворено в ході  реформи  децентралізації та нового зонування по районах у Черкаській області :

варіанти відповідей

20

10

6

4

Запитання 4

Виберіть правильний перелік адміністративних районів Черкащини

варіанти відповідей

Черкаський, Чорнобаївський, Драбівський, Уманський

Уманський, Шполянський, Чорнобаївський, Корсунь-Шевченківський

Черкаський, Уманський, Золотоніський, Звенигородський

Черкаський, Монастирищенський, Канівський, Уманський

Запитання 5

Черкащина межує з областями:

варіанти відповідей

Київською

Полтавською

Одеською

Вінницькою

Кіровоградською

Дніпропетровською

Житомирською

Запитання 6


Географічним центром України є точка поблизу:

варіанти відповідей

 села Вербівки Черкаського району

села Мар′янівки Звенигородського району

села Журавки Черкаського району

села Колодисте Уманського району

Запитання 7

Крайньою східною точкою Черкаської області є:

варіанти відповідей

 село Колодисте Уманського району

село Коритня Уманського району

   село Вітове Черкаського району

  село Кононівка Золотоніського району

Запитання 8

В області налічується 40 водосховищ, але найбільшими є:

варіанти відповідей

  Кременчуцьке

Тясминське

Канівське

 Черкаське

Запитання 9

У 1986 році місто Черкаси відзначило своє

варіанти відповідей

100-річчя

500-річчя

600-річчя

700-річчя

Запитання 10

На Черкащині зародилися державотворчі процеси, які привели до утворення в середині ХVІІ століття української козацької держави, першою столицею якої стало місто

варіанти відповідей

Черкаси

Чигирин

Умань

Сміла

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест